وال‌استریت به نقل از مدیران اینستاگرام خبر داد به‌زودی کاربران می‌توانند ویدئوهای 60 دقیقه‌ای روی این پلتفرم آپلود کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در حال حاضر روی اپ اینستاگرام فقط ویدئوهای 60 ثانیه‌ای قابل آپلود هستند اما ویدئوهای جدید بلندقد(vertical) نیز خواهند بود. 

مدیران اپلیکیشنِ به اشتراک‌گذاری عکس و ویدئو، با تولیدکنندگان محتوی برای توسعه کار خود مذاکره کرده‌اند.

اینستاگرام در سال 2012 به قیمت 1 میلیارد دلار توسط فیس‌بوک خریداری شد و مارک زاکربرگ علاقه خاصی به توسعه محتوای ویدئویی روی آن دارد. دلیل آن پرفروش‌تر بودن تبلیغات ویدئویی نیز به سایر انواع تبلیغات اینترنتی است که قبلاً روی فیس‌بوک تجربه‌شده و حالا قرار است روی اینستاگرام هم تجربه شود.

بنابراین یکی از دلایلی که اینستاگرام به ویدئوهای 60 دقیقه‌ای روی پلتفرم خود فکر می‌کند، همین موضوع است تا درآمد بیشتری عادی فیس‌بوک شود.

با 800 میلیون کاربر فعال ماهانه تبلیغ‌کننده‌ها نیاز به زمان بیشتری برای تبلیغ محصول خود روی اینستاگرام پیدا کنند و اینجاست که ویدئوهای طولانی‌تر نمود پیدا می‌کنند.

البته ممکن است بر اساس استراتژی جدید، ویدئوها با پرداخت از سوی کاربران تعریف شود تا سیاستی مشابه یوتیوب روی آن پیاده‌سازی شود.

300 میلیون کاربر فعال روزانه ویدئوهای 15 ثانیه‌ای خود را همراه با عکس روی این پلتفرم آپلود کرده و به مدت 24 ساعت ماندگاری دارد. از سوی دیگر استوری‌های اینستاگرام بسیار محبوب شده و به‌زودی ویدئوهای طولانی جای آن را می‌گیرد.

 

 

5656

 

کد خبر 781822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    5 2
    خدا بیامرزدت اینستا دیگه رفتی در ردیف فیلتر