خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: امروز رژیم صهیونیستی به چنان ذلتی دچار شده که کلاهش را محکم می‌گیرد تا باد آن را نبرد. از همین رو نخست‌وزیر روسیاه رژیم صهیونیستی مانند گداهای سیاسی در اروپا دوره‌گردی می‌کند و در مصاحبه‌ای گفته حداقل در لندن اجازه ندهید شعار «مرگ بر اسرائیل» گفته شود که این اوج ذلت است.

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌‌های نماز جمعه امروز گفت: امام خمینی (ره) با انتخاب روز قدس جلوی توطئه بزرگی را گرفت و رژیم صهیونیستی را مهار کرد. این سیر و سلوک معنوی در 900 شهر کشور شکل گرفت و این عبادت در سراسر کشور و به‌ویژه تهران عبادت سیاسی بود که جایگاه والا و شایسته‌ای دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که قبل از 25 سالی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

اهم صحبت های او به نقل از خبرگزاری ها از این قرار است:

* گام‌هایی که مردم در خیابان‌ها علیه ظالمان برداشتند و شعار دادند مصداق عمل صالح و مانند نماز، روزه و حج است.

* جهاد فقط رنگ نظامی ندارد و هر تلاشی درراه خدا نامش جهاد است؛ تردید نکنید که مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به معنای جنگ با آن‌هاست و شما امروز با زبان خود جهاد کردید. 

* آرزوی ترامپ این است که روزی شعار «مرگ بر آمریکا» در جامعه ما نباشد اما به ترامپ و نتانیاهو می‌گوییم تا زمانی که این خوی استکباری را دارید طنین شعار مرگ بر ‌آمریکا و مرگ بر اسرائیل افزوده خواهد شد.

*مردم در حالی با زبان روزه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند که شب گذشته تا صبح در مراسم احیا حضور داشتند اما حضور آن‌ها امروز برای این بود که بگویند از اینکه یک ملت 70 سال آواره و بی‌رحمانه کشته‌شده و زندگی آن‌ها به غارت برود خشمگین هستند. 

* تولی و تبری جزو فروع دین است و بزرگان می‌گویند این امر در برخی مواقع به اصل و متن دین گره می‌خورد و ازاین‌رو امام صادق (ع) فرمود کسی که می‌گوید ما را دوست دارد اما از دشمنان ما تبری نمی‌جوید، دروغ می‌گوید.

* امروز چه دشمنی از ترامپ برای اسلام دشمن‌تر است، امروز چه دشمنی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ذلیل‌تر و زبون‌تر در دشمنی باخداست، ازاین‌رو شما مردم در این راهپیمایی باشکوه از دشمنان خدا ابراز تنفر و برائت کردید.

* خداوند برای حضور در این راهپیمایی به شما پاداش و اجر فراوانی خواهد داد. سلام بر امام راحل که این راه را در مقابل ما گذاشتند و از زمان آغاز مبارزه با رژیم سیاه پهلوی، مبارزه با صهیونیست‌ها را نیز در دستور کار قراردادند و بعد از پیروزی انقلاب با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز قدس خدمت بزرگی به آرمان قدس شریف کردند.

* توطئه و برنامه دشمنان به فراموشی سپردن مسئله فلسطین یا حداکثر عربی‌ تلقی شدن این موضوع بود اما امام جلوی این توطئه را گرفتند و انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام رژیم صهیونیستی را مهار کرد؛ شعار این غاصبان از نیل تا فرات بود و اگر قدرت داشتند حرمین شریفین را هم اشغال می‌کردند. درود خدا بر امام که جلوی چنین دشمن خطرناکی ایستادند و راه سعادت را پیشروی ملت‌ها گذاشتند و امیدواریم قبل از 25 سال که رهبری فرمودند شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم. 

* آمریکا، رژیم صهیونیستی و به‌ویژه عربستان مثلث شومی را شکل دادند و سازش‌کاران مرتجع منطقه نیز برای به رسمیت شناختن رژیم فاسد صهیونیستی، مسابقه گذاشته‌اند. درحالی‌که باید بدانند این مسابقه، مسابقه سقوط آن‌هاست و به یاری خداوند ملت‌های خودشان آن‌ها را به ذلت می‌کشانند.

* مردم ما با هر سلیقه‌ای فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب می‌دانند.

* هیچ‌کس در این کشور نیست که از رژیم منفور صهیونیستی تجلیل کند و همه سلایق در این جهت تأکیددارند که رژیم صهیونیستی باید محو شود. 

* سخنان  اخیر نتانیاهو درباره دوستی با ملت ایران از حماقت‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بود؛ درحالی‌که تک‌تک مردم ایران اسرائیل را دشمن می‌دانند و باافتخار مرگ بر اسرائیل می‌گویند.

*{با اشاره به اقتدار موشکی کشور به عنوان یکی از محورهای وحدت} رهبر انقلاب و همه مسئولان ما یک‌صدا می‌گویند پای این اقتدار موشکی ایستاده‌ایم و هرچقدر بخواهیم موشک تولید می‌کنیم و برد آن را نیز افزایش می‌دهیم و این برگ برنده ما است. 

* ولایت‌فقیه در طول این 40 سال بن‌بست‌شکنی‌های بسیاری کرده است، جنگ در همه کشورها بحران‌ساز است اما بااینکه هشت سال در کشور ما جنگ بود اما ملت ایران به برکت رهبری امام یک روز هم دچار بحران نشد. 

* در عصر ما روزگاری بر ملت ایران گذشت که دشمن اجازه نمی‌داد ما سه سانتریفیوژ داشته باشیم و برخی در جلسات تصمیم‌گیری می‌گفتند می‌ترسیم جنگ شود اما رهبری فرمودند تولید کنید و ازاین‌رو به 19 هزار سانتریفیوژ رسیدیم تا جایی که دشمن خودش پذیرفت 6 هزار سانتریفیوژ و 12 هزار کیلو اورانیوم غنی‌شده داشته باشیم.

* در همین قضایای اخیر که آمریکا و اروپا تقسیم نقش کرده‌اند، دشمن می‌خواست یک برجام معیوب به ما تحمیل کند، یعنی هم تحریم‌ها را تحمل‌کنیم و هم از فعالیت هسته‌ای دست برداریم که این خواب آشفته‌ای بود؛ اقتدار ما سه عنصر اقتدار موشکی، نفوذ منطقه‌ای و فعالیت هسته‌ای است که کاربرد نظامی ندارد چراکه ما و فقه ما با کاربرد نظامی فعالیت هسته‌ای مخالف است. 

* سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار ماه رمضانی ایشان با کارگزاران و در مرقد حضرت امام نصیحت نیست بلکه یک راهبرد است و جا دارد که رسانه ملی چندین بار به این فرمایشات بپردازد.

* شعار «ما می‌توانیم» شعار عزت، غیرت و شعار قرآنی ما است و ازاین‌رو ایجاد یأس و ناامیدی از ناحیه هر کس که باشد کار دشمن است و ملت ایران همان‌طور که در 40 سال گذشته گردنه‌های سخت را پشت‌سر گذاشته، باعزت و عظمت از توطئه‌های پیشرو نیز  عبور خواهد کرد.

27216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الی A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    وای از این حرف ها و از این آدمها
    • همه چی... A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      وای از برجام وباغ گلابی
    • بی نام A1 ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      من امروز تو راهپیمایی از یه خانوم محجبه ادامه مسیر راهپیمایی رو پرسیدم که ایشون گفت من موافقم و جوابم مثبته حتی اگه پراید سوار شی
    • الکس A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      دیگه همه میدونن شعار مرگ بر این و اون شما فقط یک شعاره
    • بدون نام ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      برجام نبود كه الان از دم نون خشك مي خورديم
    • بی نام A1 ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      46 1
      اگر جنگ بشه ایشون کجای جبهه جنگ میرن ؟ اگر اهل جنگ بودین که در هشت سال جنگ با عراق شرکت میکردین و الان هیکل تنومندی نداشتین که فقط شعار بدین
    • بی نام A1 ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      8 1
      نفر اول که کامنت گزاشتی یه نگاه به مثبت و منفی بکن جواب خودتو میگیری
  • بی نام A1 ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    برای من و خیلی از مردم اینگونه نیست
    • پنجاه A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      برای من ومیلیونها انسانی که امروزتو کشور راهپیمایی کردن این گونه هست.
    • علی A1 ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      17 1
      اقای پنجاه ،ما همه شیریم ولی شیر علم ،حمله مان از باد باشد دم بدم
    • بی نام IR ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      40 1
      نفست از جای گرم بلند میشه اقا بچه هات رو بفرست مدافع حرم خودت پاشو از زیر باد سرد کولرگازی برو تو گرمای 50 درجه اهواز زیر ریز گردها تو صف نون وایستا مترو سوار شو تا پرس شوی تو منطقه مولوی شوش هرندی گشت وگذار کن بدون راننده و محافظ فقر و فساد و فحشا رو برو از نزدیک ببین
    • بی نام IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      44 1
      پنجاه جان شما که اینقدر مطمئنی یه رفراندوم بذار، هر چه اکثریت گفت ما تابعیم.
  • ناشناس A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    591 8
    چقدر زیبا و عالی حرف دل امریکا و اسرائیل رو می زنند . فکر نمی کنم تو دنیا کسی به اندازه ترامپ و نتانیاهو از این حرفها خوشحال بشه .
    • بی نام A1 ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      38 0
      اگر راسن میگه اول اقازاده و داماد خودش رع به عنوان داوطلب برای جنگ بفرسته ان هم در خط مقدم نه در ستاد
  • نام A1 ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    698 5
    لطفا از سوابق حضور ايشان در جبهه هاى جنگ بنويسيد تا ببينيم ايشون چقدر در جبهه حضور داشتند اينقدر حرف از جنگ مى زنند؟؟
  • بی نام RO ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    340 2
    دشمن خودش پذیرفت 6 هزار سانتریفیوژ و 12 هزار کیلو اورانیوم غنی‌شده داشته باشیم؟ اگر سایر صحبتهای ایشان هم به بی پایه و اساس بودن این یکی باشد وای بر حداقل، وقت از دست رفته مستمعین. جهت اطلاع ایشان : ایران طبق مفاد برجام مجاز به نگهداری تا ۳۰۰ کیلوگرم اورانیوم غنی‌ شده است نه 12 تن اورانیوم غنی شده که موجودی همه ابر قدرتها را هم تجمیع کنی شاید اینقدر نداشته باشند ...
    • بی نام RO ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      113 3
      اصلاحیه: کل موجودی ذخیره شده اورانیوم غنی سازی شده ایران از میزان 300 کیلوگرم یو اف 6 غنی شده تا میزان3.67 درصد اورانیوم 235 یا معادل آن در اشکال مختلف شیمیایی فراتر نرفته است بند 56 . میزان 300 کیلوگرم یو اف 6 برابر است با 202.8 کیلوگرم اورانیوم . تا تاریخ 18 فوریه 2017، میزان اورانیوم یو 235 غنی‌شده تا سطح 3.67 درصد ایران برابر با 101.7 کیلوگرم بوده است ...
  • بی نام IT ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    524 5
    ابوموسي اشعري رو یادتونه؟
    • بی نام A1 ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      بيشتر به عمر و عاص ميخوره
    • بی نام A1 ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      و سما هم ب شریح قاضی میمونید...
  • بی نام RO ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    571 2
    دشمن مشترک همه ما ایرانی ها : جهالت، عوام فریبی و فقر گسترده ناشی از نبود عدالت و مدیریت اقتصادی صحیح در جامعه ...
    • بی نام IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      167 2
      که هر دولتی هم سر کار بیاد همینه.
  • بی نام IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    569 3
    لباس رزم بپوش برو خط مقدم اگه اماده جنگی
    • هفشجانی IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      25 0
      همین حالاده تامحافظ داره بره جبهه دوتالشکرمحافظ نیازداره
    • بی نام IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      27 0
      اینا خدمت نمی رن بعد شعار میدن .. حکم جهادم دهید ... آقایون شما یه سربازی برید دو ماه اگه خوب بود بریم جنگ
  • محسن A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    باور کنید که آرزوی همه ما، نابودی آمریکا و اسرائیل و بقیه کشورهای دنیا است. ولی فقط کافیست سری به دشتها، مراتع، رودخانه ها، جنگل ها و سایر منابع طبیعی ایران بزنید تا بفهمید چه کسی قرار است تا 25 سال دیگر نابود شود.
    • بدون نام ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      220 4
      دقيقا،
  • ali A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    407 3
    کاش به شراایط چامعه نگاه میکردن و بعد حرف میزدن.
  • بی نام GB ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    470 1
    شماها که دنبال جنگید موقع جنگ کجایید؟
    • بی نام IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      293 2
      اینها امداد غیبی هستن
  • بی نام A1 ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    360 1
    من فک کنم پشت گوش ما ملت غیور ایران مخملیه که هر کی از راه میرسه بدش نمیاد سوارمون بشه.
  • بدون نام ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    387 1
    اينها همون كساني هستن كه ملت ايران رو به خوردن اشكنه دعوت ميكنن و خودشون ...
  • دانشجو GB ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    347 3
    اگر مرگ بر آمریکا و اسرائیل به معنی جنگ با آنهاست... یعنی شما خودت میری اول خط جنگ ،،من که نمیرم به اندازه با زندگی جنگ میکنم به دیگر کشورها جنگی ندارم
  • بی نام US ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    380 1
    ایشان و امثال ایشان مست قدرت هستند و برایشان وضعیت اقتصادی و اجتماعی مردم ذره ای ارزش ندارد...و درعین حال مردم هم به گند گویی های اینان عادت کرده اند
  • بی نام US ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    341 3
    درود به شرفت خبرانلاین که نظرات مردم را منعکس می فرمایی
    • پنجاه A1 ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
      7 195
      نظرات مردم تو قسمت حضور احمدی نژاد در راهپیمایی. برو ببین
  • بی نام EU ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    348 1
    خدا قوت شماها که شعار می دین و آقا زاده ها و ژن های خوبتون برین جنگ قهرمانانه ما هم براتون پشت جبهه دعا می کنیم
  • بی نام DE ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    188 0
    شما دوغ ات رو بنوش
  • بی نام A1 ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    186 0
    ای کاش آقایان دواحداصول سیاست خارجی پاس میکردند.
  • بی نام A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    206 1
    نه به کمیته امداد نه به سهمیه 5 درصدی آزمون ارشد عدالت آموزشی ما جز خانواده شهدا و ایثارگر نیستیم باید بمیریم؟ عدالت عدالت عدالت
  • بی نام A1 ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    290 2
    این عدد 25 سال ازش کم نمیشه؟ همینطور ثابت میمونه؟ مثلا 15 سال دیگه هم هنوز 25 سال تا نابودی اسرائیل مونده؟
  • ایرانی GB ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    285 2
    از کجا میدونی مردم با هر سلیقه ای چه نظری دارند ؟؟؟ شماها که بین مردم نیستید نظر سنجی و همه پرسی را هم مخالف قوانین جمهوری اسلامی می دونید پس چرا اینقدر از طرف مردم حرف می زنید ؟؟؟؟؟؟
  • بی نام A1 ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    264 2
    این همه انرژی از یک نفر که روزه بوده واز راه پیمایی امده جای شگفتی دارد . واقعا" این خطبه ها خطبه نماز جمعه است . پراز نفرت و دروغ
  • بی نام A1 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    321 0
    حاجی برو سوریه خط مقدم اونجاست
    • بی نام IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      13 0
      اسکورت وحاجی رو اعزام کنید خودش یه تیپ میشه میتونید حفاظت از چند تا استان بهشون بدید...
  • بی نام IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    259 1
    این حاج عاقا چقدر ظاهرشون شبیه باطنشون هست.....
  • بی نام IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    154 2
    با این حرفها هزینه جدید به مردم تحمیل نکنید. این هزینه رو شما پرداخت نمی کنید اما مردم هستند که باید به خاطر شما برن جنگ
  • رامین A1 ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۸
    17 0
    من اطمینان دارم هیچ جنگی اتفاق نمیافته فقط نون یه عده از جمله این بنده خدا در دشمن تراشی و جنگ روانی راه انداختنه اخرش هم میگن اوضاع خراب اقتصادی هم تقصیر همین دشمن هست فقط دارم فکر میکنم این ره به کجا ختم میشود .
  • بی نام A1 ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    10 0
    میریم جنگ اسرائیل اما بعد از شما
  • امین IR ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    22 0
    جنگ سنگینی هم بود ، جینگیلی آمریکا ، فینگیلی اسرائیل درد بگیرید کوفت بگیرید ایشالا بمیرید ... نابودشون کردیم
  • بی نام A1 ۰۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    17 0
    به نظر من همه 5 قاره را باید برانیم. مرگ بر آمریکا، مرگ بر اروپا، مرگ بر آسیا، مرگ بر آفریقا و مرگ بر اقیانوسیه و اطرافش.
    • بی نام IR ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
      16 0
      مرگ بر خشكي هاي زمين
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    18 0
    باید در وقت سحر کله پاچه را کم خورد.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    15 0
    نمونه ای از فرافکنی مشکلات خود بر دیگری توسط آیت الله
  • رضا IR ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    15 0
    تاریخ هشت ساله جنگ قبلب رو مرور کنیم تا بفهمیم چند تا آقازاده سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و مذهبی تو جبهه ها بودن
  • بی نام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    7 0
    ما رفتیم راه پیمایی حالا گرانی میاد پایین
  • بی نام A1 ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    13 1
    عجالتا به ایشون ودیگر کسانی که با این نگاه به مسئله نگاه میکنن پیشنهاد میکنم برن سوریه ویمن درکنار مردم این دوکشور با دشمن مسلحانه مبارزه کنن چون کمتر از جنگ رو در رو با آمریکا واسرائیل وحمایت از مظلوم نیست ، تا بعد در صورت نیاز از این افراد از وجودشون برای امنیت مرز هامون استفاده میکنیم
  • بی نام A1 ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    18 0
    عزیزم شما برای جنگ بفرمایید سوریه چرا نمیری شهید شوید
  • بی نام A1 ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۰
    7 0
    ولی جناب خاتمی متاسفانه اونا شعار نمیدن فقط عمل میکنن.