۰ نفر
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

ایسنا نوشت: شهردار تهران نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، افزایش واگن‌های مترو و حفظ باغ‌های تهران را از اولویت‌های کاری‌اش در شهرداری عنوان کرد و گفت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری هم در اولویت است.

محمدعلی افشانی ، درباره اولویت‌های مدیریت شهری خود توضیح داد و تصریح کرد: یکی از اولویت‌ها ما در شهرداری نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌هاست. علاوه بر آن توسعه خطوط مترو و افزایش تعداد واگن‌های مورد نیاز نیز جزو این اولویت‌ها قرار دارد.

وی همچنین مدیریت پسماند و حفظ باغ‌ها و فضای سبز شهری را جزو برنامه‌های شهرداری تهران در دوره جدید مدیریت شهری اعلام کرد.

شهردار تهران در ادامه درباره تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی نیمه تمام پایتخت نیز گفت: بخشی از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری که در صد پیشرفت فیزیکی بالاتری دارند در اولویت هستند و در صورت تأمین منابع نیز مواردی که درصد پیشرفت کمتری دارند در اولویت قرار می‌گیرند.

 

 

 

۴۲۴۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RU ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
    0 0
    این همه صحبت از فضای سبز میشه و بصورت جزیره ای و هزینه فراوان ...دامنه جنوبی البرز که رو به تهران است را درختکاری کنید هوای تهران بین شش تا هشت درجه خنک میشه با یک پنجم نیروی انسانی فعلی ...شهردار جدید مشکل عظیم ترافیک را هم کلا ندیده گرفته....خدا رحم کند امسال...ظاهرا اون چند تا پلی هم که ساخته میشد تعطیله دیگه