علیرضا جهانبخش می‌گوید: ضربه آرنج رونالدو به نظر من قرمز داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا جهانبخش فصل فوق العاده ای را در آلکمار گذراند و موفق شد با 21 گل آقای گل لیگ هلند شود. او در تیم ملی هم عملکرد خوبی داشت اما نتوانست گلزنی کند. او درباره جام جهانی و بازی برابر پرتغال به خبرنگار خبرآنلاین گفت:«قبل از بازی کادرفنی به ما گفته بود که شاید اصلا برای بر هم زدن اعصاب ما بازیکنان حریف پا به زمین بگذارند. اما ما توانستیم خودمان را کنترل کردیم از این نظر. سعی کردیم زیاد عصبی نشویم و برای بردن همه کار کردیم. الان مردم از یک طرف شاد هستند و از یک طرف ناراحت از صعود نکردن. فکر کنم قولی که برای جنگیدن تا پای جان دادید را عملی کردید.»

او درباره این که بازیکنان در تمام سه بازی از جان شان مایه گذاشتند گفت:«بله خدا را شکر همین اتفاق افتاد و ما برای بردن از جان مایه گذاشتیم. می دانید که مقابل بهترین های دنیا بازی کردیم و فکر نمی کنم عملکرد بدی داشتیم.»

او درباره اشتباه داوری در بازی برابر پرتغال گفت:« یک پنالتی هم فکر کنم برایمان نگرفتند. به هر حال همه چیز به var برمی گردد. حالا من به عنوان یک باریکن نمی توانم نظر قطعی داشته باشم. اما صحنه پنالتی ما 4-5 بار و صحنه پنالتی پرتغال فقط یکبار نشان داده شد و داور تصمیم گرفت. همچنین آرنج رونالدو به نظر من قرمز داشت و اصلا فرقی نمی کرد که او رونالدوست یا بازیکن دیگری. اگر این اتفاقات طور دیگری رقم می خورد همه چیز فرق می کرد.»

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =