باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سخنگوی اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت سلامتی مهدی فخیم زاده بازیگر و کارگردان مطرح سینما و تلویزیون توضیحاتی داد.

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگویی اظهار کرد: حال عمومی «مهدی فخیم‌زاده» کارگردان سینما و تلویزیون بر اثر تصادفی که روز گذشته با موتور داشته، رضایت بخش نیست اما با تلاش تیم پزشکان بیمارستان شهر چالوس وضعیت عمومی‌ در شرایط پایدار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اکنون این کارگردان سینما و تلویزیون در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است ولی به دلیل سطح هوشیاری 7 پزشکان نمی‌توانند برخی از آزمایشات را برای وی انجام دهند.

سخنگوی اورژانس کشور عنوان کرد: در حال حاضر فخیم‌زاده شرایط خوبی ندارد اما امیدواریم با افزایش ضریب هوشیاری آزمایشات لازم و در نهایت عمل جراحی وی انجام شود.

خالدی گفت: در حال حاضر تیم پزشکی مجرب مسئول رسیدگی به درمان این کارگردان سینما و تلویزیون است.

گفتنی است؛ ظهر روز گذشته ۶ تیر تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت در چالوس - خط ساحلی آرام اتفاق افتاد که در این حادثه راکب یکی از موتورسیکلت‌ها مهدی فخیم زاده به دلیل تروما لگن، سر و گردن و چانه به بیمارستان طالقانی چالوس با سطح هوشیاری ۱۲ انتقال یافت که به دلیل شدت جراحات وارده و ادامه روند درمان در ساعت ۴:۴۵ امروز هفتم تیر به بیمارستانی در تهران انتقال یافته است و اکنون سطح هوشیاری به ۷ رسیده است و در بیمارستان ایرانمهر تحت درمان قرار دارد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =