رئیس هیأت مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر حمایت ریاست محترم قوه قضائیه در همایش سراسری روز گذشته این قوه مبنی بر حمایت از کار آفرینان در شرایط به وجود آمده را بسیار مهم بیان کرد و گفت : سخنان حضرت آیت الله آملی لاریجانی برای صنعتگران کشور موجبات دلگرمی و آغاز کاری سخت تر از گذشته را فراهم کرد .

 به گزارش خبرآنلاین،مرتضی سلطانی گفت: ما در گروه صنعتی و پژوهشی زر و در شرایط سخت تحریم بزرگترین پالایشگاه غلات کشور را با همت بلند جوانان و دانشمندان ایرانی راه اندازی کردیم و امروز هم این شرایط سخت نمی تواند مانع کار و تلاش جوانان ایرانی باشد .

وی با اشاره به قسمتی از بیانات رئیس محترم قوه قضائیه در خصوص تاکید به رؤسای کل دادگستری ها، دادستان های مراکز استانها که از تولید کنندگان و سرمایه گذاران داخلی حمایت کنند و سرمایه دارانی که شب بخوابند فردا بازار دلار، ارز و سکه را متلاطم کنند حواس شان باشد سر و کارشان با قانون است ، این سخنان امیدوارانه را مایه دلگرمی برای همه صنعت گران کشور دانست.
سلطانی افزود: بازار متلاطم سم مهلکی است برای صنعت و بهبود این وضعیت درخواست همه صنعتگران است برای آرامش بازار، چرا که سودش عاید مردم و کشور می شود و به جیب یک عده آدم های سو استفاده گر نخواهد رفت که یک شبه ره صد ساله را رفته و از التهاب بازار سکه و ارز سوء استفاده کنند.
مبدع نخستین پالایشگاه غیر نفتی کشور در سخنان خود به بخش دیگر بیانات آملی لاریجانی اشاره می کند که امروز مسئله اقتصاد و معیشت مسئله اول کشور است، دشمن امروز در فکر حمله نظامی نیست بلکه در فکر رخنه کردن از همین منافذ است یعنی اعمال فشار و مشکلات اقتصادی و بهم ریختن وضعیت اقتصاد کشور و فشار آوردن و معیشت مردم را با مشکل مواجه کردن چرا که در این مسئله همه مسئولان و همه قوا در رده های مختلف و مسئولیت ها باید متوجه این نکته باشند و مسائل ارزی را مسئله اصلی نکنیم، مسئله اصلی امروز کشور کمک به تولید و بهبود وضع اقتصادی و وضع کسب و کار است در این خصوص همان طور که روسای دو قوه مطرح کردند قوه قضائیه نقش اساسی دارد.
سلطانی از توجه ویژه رئیس محترم قوه قضائیه تشکر کرد و گفت با وجود تحریم ها و شرایط سخت تر بوجود آمده، گروه صنعتی و پژوهشی زر شتاب بیشتری در توسعه گرفته و در گذار از تحریم های ظالمانه بیگانگان، ساخت و ایجاد کارخانه بزرگ کانفکشنری (زرکام) را شتاب داده است.
وی گفت: هدف از توسعه این مجموعه و راه اندازی بخش کانفکشنری توسعه پایدار و ارزآوری و تامین زنجیره غذایی کشور می باشد.
وی با بهره از سخنان حضرت آیت الله آملی لاریجانی در خصوص اینکه کسانی که با تلاش در حیطه تولید کار می کنند چه در بخش صنعتی، کشاورزی و خدمات می دانیم که جهاد می کنند ، گفت: امروز در درون کشور اداره یک کارخانه و اداره کردن امور کارگران کار جهادی است. ما می دانیم که سود باد آورده ای در این کارخانه ها وجود ندارد و نه تأمین مایحتاج آن آسان است و نه گرداندن این چرخه آسان است و همچنین نگهداری آن، لذا ضمن تقدیر از تلاش های آنها معتقدیم که امروز یک اجماع نظری و عملی پدید آمده برای حمایت از تولید داخلی و با دستور اکید مقام معظم رهبری و سیاست های اقتصاد مقاومتی که ابلاغ شده، کار تولید امروز از اوجب واجبات است.
سلطانی افزود: تحریم مشکلات خود را دارد اما باید به این نکته توجه کرد مشکل کشور ما تحریم خارجی نیست و تحریم داخلی بسیار سختر است و ما باید تحریم‌های داخلی را بشکنیم و با حمایت از دولت نخستین قدم‌ها را برای برداشتن تحریم‌های داخلی برداریم.
وی در پایان گفت از مسئولین محترم قوه قضاییه تقاضا داریم برای حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران حوزه صنعت و تامین امنیت محیط کسب و کار اقدام نمایند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =