گوینده پیشکسوت: نیاز به نوازش و توجه داریم

مهر نوشت: مریم نشیبا، گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به پیشکسوت‌ها در رادیو و عرصه‌های دیگر بیان کرد که آدم‌ها نیاز به نوازش و محبت دارند.

مریم نشیبا، گوینده قدیمی درباره اهمیت توجه به خواسته‌های پیشکسوت‌های رادیو گفت: «پیشکسوت‌ها در هر زمینه‌ای جایگاه ویژه‌ای دارند، پیرشان درآمده است و با نبود امکانات ساخته‌اند، آنها مطالعه و کار کرده‌اند و عشق ورزیده‌اند تا به جایگاه‌هایی که دارند، رسیده‌اند.»

وی ادامه داد: «به طور مثال در زمینه دوبلاژ صداهایی را می‌شناسید که دیگر نمونه آنها وجود ندارد و دیگر تکرار نمی‌شوند. چطور ما قدر پدر و مادر و بزرگترها را می دانیم به همین نحو باید به بزرگترهای هر محفلی هم احترام گذاشت. ما طلبکار نیستیم و درست است که حقوق بگیر بوده ایم اما آدمی نیاز به نوازش و محبت دارد و این توجه نشان می دهد که ما مهم هستیم و باعث می شود جوان‌ترها هم به این احترام تاسی کنند.»

نشیبا با اشاره به اهمیت تامین بودن هنرمندان پیشکسوت در مسایل مالی و بیمه نیز تصریح کرد: «این یک حقیقت است که باید تمام اقشار در یک نوع رفاه نسبی باشند. هنرمند هم که گاهی کارش جنبه اداری ندارد و درآمدش ثابت نیست باید از این حقوق که کارمندان دیگر از آنها بهره مند هستند، برخوردار باشد و از او غفلت نشود.»

این گوینده رادیو در پایان با اشاره به حمایت‌های معنوی یادآور شد: «من خودم به اندازه کافی از طریق برنامه «شب بخیر کوچولو» حمایت و لطف مردم را دریافت می‌کنم ولی باید به قشر هنرمند که لطیف است و سعی می‌کند خنده بر لب مردم بیاورد توجه شود.»

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =