کارشناسان سازمان برنامه و بودجه با توجه به فضای جدید اقتصادی کشور تاکید کردند، تمامی توان کارشناسی و علمی خود را به کار خواهیم گرفت تا برنامه‌های اجرایی مورد نظر را حداکثر تا هفته آینده تدوین کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، کارشناسان و مدیران سازمان برنامه‌وبودجه در بیانیه‌ای با تأکید بر آمادگی کامل برای مواجهه با دسیسه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان میهن عزیزمان در بیانیه‌ای تصریح کردند: حال که رئیس جمهور محترم در خصوص برخی اقدامات ازجمله کاهش هزینه‌ها و ایجاد اشتغال سازمان را مکلف به ارائه برنامه‌ای جدید کرده‌اند ما مدیران و کارشناسان سازمان برنامه‌وبودجه اعلام می‌داریم تمامی توان کارشناسی و علمی خود را به کار خواهیم گرفت تا برنامه‌های اجرایی موردنظر را حداکثر تا هفته آینده تدوین و تقدیم نماییم.

در ادامه این بیانیه آمده است: رجا واثق داریم که این بار نیز با همدلی و امید و دوشادوش یکدیگر می‌توانیم با سربلندی و افتخار مشکلات را از پیش رو برداریم.

در این بیانیه از آحاد مردم عزیز ایران خواسته‌شده است در صورتی که ایده نوینی برای مدنظر قرار دادن در 5 بسته عملیاتی جدید این سازمان شامل حوزه‌ها و موضوعات بودجه، مدیریت نقدینگی، تولید، اشتغال و حمایت از اقشار کم‌درآمد دارند، از طریق وبگاه سازمان به نشانی mporg.ir در اختیار سازمان برنامه‌وبودجه قرار دهند.

 

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =