خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شک و تردیدها را درباره موضعی که وی در خصوص انضمام شبه جزیره کریمه به خاک روسیه اتخاذ خواهد کرد، به قوت خود باقی نگه داشت.

دونالد ترامپ از دادن پاسخی صریح به سوال یک خبرنگار در رابطه با موضع رسمی دولت وی در رابطه با انضمام شبه جزیره کریمه به خاک روسیه خودداری کرد و به رسمیت شناختن این اقدام روسیه را توسط واشنگتن کاملا منتفی ندانست.

ترامپ روز گذشته در هواپیمای ریاست جمهوری آمریکا در پاسخ به سوال یک روزنامه نگار مبنی بر این که آیا ممکن است دولت وی انضمام شبه جزیره کریمه را توسط مسکو در سال دو هزار و چهارده به رسمیت بشناسد، تنها به گفتن این جمله بسنده کرد که "باید ببینیم چه می شود. این باراک اوباما بود که اجازه داد چنین اتفاقی بیفتد".

ترامپ همچنین در پاسخ به سوالی درباره نشست آتی وی با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که برای شانزدهم ژوئیه در هلسینکی پایتخت فنلاند پیش بینی شده است، ابراز اطمینان کرد که درباره همه چیز با همتای روس خود گفتگو خواهد کرد.
ترامپ پس از اشاره به مسایل اوکراین و سوریه، به انتخابات آمریکا اشاره کرد و گفت:" ما نمی توانیم اجازه دهیم که هر کس در انتخابات کشورمان دخالت کند."

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =