در روز شنبه نهم تیر اخباری درباره غزل تازه مقام معظم رهبری، وضعیت شوری آب در خرمشهر و قول کی‌روش به بازیکن جدید تیم‌ملی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، واکنش فاطمه حسینی به شایعه خرید سکه در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران خواستند بدانند چه کسانی به جلسات رئیسی رفته‌اند؟ نقدی بر سخنان امام جمعه تهران نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، خبری با تیتر  اگر راست است که مدیر ثامن‌الحجج ۱۲۰۰۰ میلیارد پول را غارت کرده و آزادانه می‌چرخد، وای به حال مملکت کلیک زیادی خورد. نقل قولی از وزیر صنعت و معدن با عنوان مردم ۳ ساعته ۲۵۰ میلیارد تومان پراید خریدند هم مورد توجه قرار گرفت. قیمت طلا و ارز افت کرد، دیگر خبر پر مخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، تازه‌ترین غزل مقام معظم رهبری مورد توجه کاربران قرار گرفت. گزارشی با تیتر پول‌شویی در سینما با صدور چک در وجه بازیگران نیز پربازدید شد. ماجرای تصادف مهدی فخیم‌زاده از زبان عوامل فیلم، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، بسیاری بر روی خبر از سامان قدوس تا ۷۸ بازیکن تیم‌های جام‌جهانی که مهاجرند کلیک کردند. واکنش دادستان تهران به اعتراض دانشجویان برای احکام سنگین، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. کاربران زیادی هم روی خبر آخرین وضعیت شوری آب در خرمشهر کلیک کردند.

در سرویس بین‌الملل، رای اتحادیه اروپا به بسته حمایتی از ایران نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. پاسخ جدی رئیس‌جمهور پرتغال به شوخی ترامپ هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. اف‌ای‌تی‌اف با فرصتی دوباره به ایران، درخواست ۹ گانه مطرح کرد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، بسیاری خواستند بدانند قول کی‌روش به بازیکن جدید تیم‌ملی چه بود؟ دیگر خبر پرمخاطب،  تعریف و تمجید روزنامه معتبر انگلیسی از قاتل ایرانی کریس رونالدو بود.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    0 0
    از ماست که بر ماست ، به قول یه بزرگی حاکمین هر کشوری لیاقت مردم اون کشور هستش