به نوشته روزنامه مارکا، مسعود شجاعی و جواد نکونام به دلیل تاخیر در حضور در تمرینات اوساسونا به طور رسمی عذرخواهی کردند.

پس از آنکه نکونام و شجاعی 4 روز دیرتر از سایر بازیکنان خود را به ایالت پامپلونا رساندند، این تاخیر با واکنش باشگاه اوساسونا همراه شد و پس از این اتفاق، اوساسونا اعلام کرد که دو بازیکن ایرانی‌اش را به خاطر این تاخیر مورد "بازخواست" قرار می‌دهد.

نکونام و شجاعی به دلیل این تاخیر مجبور شدند، چهار روز زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرینات انفرادی را انجام دهند اما امروز روزنامه مارکا نوشت شجاعی و نکونام به طور رسمی از باشگاه به خاطر این تاخیر عذرخواهی کرده‌اند.

به نوشته‌ این روزنامه، این دو بازیکن ایرانی از رییس باشگاه، بازیکنان هم‌تیمی‌ و هواداران اوساسونا عذرخواهی کرده‌اند. نکونام و شجاعی گفته‌اند که تاخیرشان در زمان حضور در تمرین‌های اوساسونا به خاطر "سوءتفاهمی" بوده که بین مدیر برنامه‌هایشان و باشگاه رخ داده است.

در نقل قولی که از زبان این دو بازیکن منتشر شده آمده است: "فکر می‌کردیم اجازه داریم که دیرتر به سایر بازیکنان اضافه شویم. این یک اشتباه بود و حالا هر جریمه‌ای که باشگاه در نظر بگیرد را می‌پذیریم."

رییس باشگاه اوساسونا هم گفت: «این دو بازیکن ایرانی نمی‌خواستند فرصت عذرخواهی را از دست بدهند. این، اشخاص هستند که به باشگاه اعتبار می‌دهند. وضعیتی به وجود آمده که می‌توان با گفت‌وگو و رابطه دوستانه آن را حل کرد.»

نکونام و شجاعی نیز خطاب به آنتونیو کاماچو سرمربی اوساسونا گفتند: «می‌خواهیم از کاماچو به خاطر درک شرایط ویژه و دلگرمی که به ما داد تشکر کنیم. کاماچو فرد بسیار خوبی است. این دو بازیکن همچنین از هواداران باشگاه خواستند که عذر آن‌ها را بپذیرند.»

نکونام در این باره گفت: «می‌خواهم بگویم که من با صددرصد توانم برای اوساسونا بازی خواهم کرد. امیدوارم هواداران شرایط من را درک کنند. همه چیز تمام شده است. من دیر رسیده‌ام اما به این جا آمده‌ام و از پیراهن اوساسونا تا همیشه دفاع خواهم کرد.»

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 78973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامان IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۱
    0 0
    به نظر من مطالب شما خيلي خوب و پرمحتوا ميباشد ممنون با آرزوي موفقيت براي شما