شهردار یاسوج گفت: از آن چیزی که رنج می بریم کمبود منابع مالی و بودجه ریزی است ،درست است شهرداری متولی پل سوم نیست اما در جهت رفع معارض اقدام بزرگی شهرداری انجام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ،نستهن مقدم با بیان اینکه فرسودگی معابر بر کسی پوشیده نیست بیان کرد : تامین منابع مالی دلیل اصلی بسیاری از مشکلات است که علیرغم همه مشکلات نهضت اسفالت و معابر و جداول با مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومانی تدوین شد.
مقدم با اعلام اینکه هجوم و مهاجرت بی رویه بسمت شهر یاسوج مشکل را به مدیریت شهری دو چندان کرده است خاطر نشان کرد: جمعیت اعلام شده یاسوج ۱۳۴ هزار نفر است که بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر خدمات دهی می شوند ، فضای سبز جز کارهای ویژه ای بود که در ایام عید به آن پرداخته شد اما بدلیل عدم رعایت یک سری مسایل با مشکلاتی مواجه شدیم .
وی در ارتباط با کچلی بخش از فضای سبز یاسوج عنوان کرد : بحث های چمن را بسمت شن های رنگی تغییر دادیم .
شهردار یاسوج افزود:بالای ۸۵ درصد کنده کاری های در سطح شهر از دیگر دستگاهها است که مشکلات و معضلاتی را برای شهرداری ایجاد می کند و در قانون امده است که شهرداری می تواند برخورد و جلوگیری کند باید اطلاع دهند مدت اجرای پروژه چه میزان است .
در ادامه این نشست مقدم به یکی از بزرگترین مشکلات موجود در سطح شهر یاسوج اشاره کرد و گفت : بیش از ۴ بار ساماندهی وانت بارها را داشتیم اما پایدار نبود قبلا جایگاههای داشتیم که بدلیل عدم حمایت تایید نشد.
وی در رابطه با عملکرد فرهنگی شهرداری یاسوج خاطر نشان کرد : در سطح کشور ۴ شهر سازمان فرهنگی داریم مکاتبه کردیم که بجای مدیریت فرهنگی تابلوی سازمان فرهنگی هنری و ورزشی بالا برود .
مقدم با اعلام رضایت کامل از حوزه آتش نشانی شهرداری افزود :اتش نشانی لا حداقل امکانات نمره مثبت گرفت در همین سال با همکاری مدیریت بحران نزدیک به ۱ میلیارد ۳۳۳ میلیون تومان تجهیزات خریداری کردیم یا در حال خرید هستیم .
وی ادامه داد : مطالبات کارگران در اولویت بدهی های انباشته بود که تلاش کردیم و اخرین پرداخت ۲۲ میلیارد مربوط به سالهای گذشته بود باید بسمت ان برویم که پرداخت حقوق کارگران بر پرداخت حقوق دیگر پرسنل ترجیح داده شود .و ترجیح داده شود.
شهردار یاسوج گفت : دبیرخانه مرکزی کمیسیون ها تکمیل شد و در همین خصوص کار بشکل مکانیزه انجام می شود .
نستهن مقدم عنوان کرد : ۴۵ متری شرف اباد بنام طویل ترین معبر شهر در حال اجرا هست که یک مدت بلاتکلیف بود و جا دارد از مردم محترم در دو طرف این معبر بخاطر همکاری صمیمانه تشکر کنم .
مقدم ادامه داد : نزدیک به ۷۰ هزار متر مربع اسفالت داشتیم علیرغم همه مشکلات موج دوم در اینده نزدیک در قالب نهضت اسفالت ادامه خواهیم داد .
وی عنوان کرد : بدلیل اینکه قبلا در بحث های ترافیکی کارها خوب اجرا نشدند گره های ترافیکی زیادی در این حوزه داریم زیر ساختها را اماده می کنیم که گره ترافیکی رفع خواهد شد .
نسهتن مقدم خاطر نشان کرد : شورا یک اصل مترقی برگرفته از دموکراسی است و تا الان اینگونه بوده که سهم خواهی نباشد و انچه که بنده به خرد جمعی اعتقاد دارم .
مقدم ادامه داد : قطعا شبانه با لباس کارگر شهرداری در جمع کارگران عزیز حاضر شدیم انچه که ما در حال حاضر انجام می دهیم اقدامات قبلی بوده است .
وی ادامه داد : از این به بعد از پیمانکارانی استفاده می کنیم که از ماشین دارای دستگاه پرس و مکانیز ه استفاده کند و بصورت مکانیزه باشد .
شهردار یاسوج عنوان کرد : طرح توجیهی ما در دو پشته مصوب شده اما بدلیل نبود امکانات مالی تا کنون اجرایی نشده است .
مقدم تاکید کرد : در حوزه درامد سرمایه گذارنی را دعوت کردیم که آنها هم ایده هایی را مطرح کرده اند و ما مکانهایی را برای این موضوع مشخص کرده ایم .
وی در ادامه عنوان کرد : شهردار مجازی را برای اولین بار اجرا خواهیم کرد و در زمینه ارتباط های مجازی درد دل های شهروندان را مطرح و جواب خواهیم داد .
این مقام مسئول ادامه داد :شهرداری فاقد کارخانه آسفالت سازی است و دستگاه ما فرسوده است و در قرار دادهای جدید آسفالت بی کیفیت را قبول نخواهیم کرد .
نستهن مقدم گفت : عملا یکی از اولویت های ما کار در حواشی شهر است چون حواشی چالش های اصلی شهر است و ما باید مشکلات را به حداقل برسانیم ضمن اینکه به دیگر مراکز شهر توجه شود .
مقدم گفت : باید بپذیریم که همسایگی با روستاههای بزرگ که با قوانین بنیاد مسکن ساخته شود مشکلات خاص خودش را دارد .
پارک بانوان دیگر موضوعی بود که شهردار یاسوج با آن اشاره کرد : مشکلات موجود در پارک بانوان از قبل بوده و اگر این مشکلات تداوم داشته باشد اجازه استفاده از آن را نخواهیم داد .
مقدم عنوان کرد :شهرداری اعلام می کند که ساختمان تامین اجتماعی و سازمان کوثر تعیین تکلیف شود این مکان برای ما مشکلاتی ایجاد کرده است .
وی در ادامه افزود : متولی بوی بد فاضلاب اب و فاضلاب شهری است .
در بحث اتوبوس وظیفه شهرداری اینیت که شهرداری به دانشگاهها خدمات ارائه دهد ضمن اینکه مردم نیز از اتوبوس استقبال نمی کنند که بنا داریم برای حمل مسافر از ون یا مینی بوس های کوچک و پیشرفته استفاده کنیم .

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =