مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و کارشناسان ارشد عمران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سایت‌های صنعتی آبادان و خرمشهر بازدید کردند.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند: مدیر توسعه نواحی صنعتی منطقه آزاد اروند، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان و کارشناسان ارشد عمران سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از وضعیت زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی در حال اجرا در سایت‌های صنعتی آبادان و خرمشهر بازدید کردند و نشست مشترکی در محل این شهرک انجام شد.

این بازدید از پروژه راه‌سازی و خیابان‌سازی بخشی از معابر آبادان و خرمشهر ، پروژه لایروبی و نگهداری شبکه جمع‌آوری و تصفیه‌خانه فاضلاب، پروژه تعویض و توسعه شبکه گاز ، پروژه تعویض شبکه آب و پروژه پیاده‌روسازی به عمل آمد.

در این بازدید مقرر شد با توجه به تخصیص اعتبار و ابلاغ موافقت‌نامه بودجه ایی از سوی سازمان منطقه آزاد اروند به شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در راستای اجرای این عملیات ، اقدامات لازم در راستای تخصیص این اعتبار صورت گیرد. 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =