در روز سه‌شنبه، دوم مرداد، اخباری درباره سلفی مردم با فرزند رهبر انقلاب، لیست نمایندگی‌های متخلف واردکننده خودرو و فرمان مدعی پیامبری به یک مرده نظر مخاطبان را جلب کردند.

در سرویس سیاست، سلفی با فرزند رهبرمعظم انقلاب مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبری با عنوان دوباره جنگی علیه ایران در راه است؟ کلیک کردند. سخنان حسن روحانی در دیدار با اعضای فراکسیون امید با تیتر بکوشیم تا مردم نسبت به آینده نگرانی نداشته باشند نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، طیب‌نیا رئیس بانک مرکزی می‌شود؟ بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر جایگزین خودروی ال۹۰ مشخص شد کلیک کردند. لیست نمایندگی‌های متخلف واردکننده خودرو هم نظرات را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، بازیگر زن برای حفظ حجاب نقش‌های زیادی را رد کرد در صدر خبرها نشست. در ادامه، بسیاری روی خبری با تیتر دادگاه حق را به مهران مدیری داد؟ کلیک کردند. کاربران همچنین گفت‌و‌گو مسعود جعفری جوزانی با عنوان تلویزیون شفاف نیست، کسی هم نمی‌تواند چیزی بگوید را هم خواندند.

در سرویس جامعه، مرتضوی از دانشگاه آزاد رشوه می‌گرفت مورد توجه قرار گرفت. فرمان مدعی پیامبری به یک مرده، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران از دستگیری کارمند متخلف بانک که ۸۰۰ میلیون تومان وام‌های غیرقانونی داد آگاه شدند.

در سرویس بین‌الملل، تشدید تنش میان تهران-واشنگتن در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم خواستند بدانند انتقاد یک دیپلمات بازنشسته از سخنان اخیر روحانی چه بود؟ تصویر رهبر حزب‌الله با نوه‌اش که مقامات صهیونیست را عصبانی کرد دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، رونمایی از شرط مهم کی‌روش برای ادامه همکاری با ایران کلیک زیادی خورد. همچنین واکنش کنایه آمیز علی کریمی به کمپین آتش زدن آدیداس مورد توجه قرار گرفت. حرف‌های جنجالی مربی استقلال هم بازدید زیادی داشت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =