مرکز مانیتورینگ آبفای لرستان افتتاح می شود/ الگوبرداری طرح‌های لرستان جهت اجرا دراستان‌ها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان از افتتاح و راه اندازی مرکز مانیتورینگ شرکت ابفا در آینده نزدیک خبر داد.

سید احمد موسوی : به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مهندس حمیدرضا کرموند گفت: شرکت آبفای استان از لحاظ تکنولوژی و کیفی بخشی به طرحهای توسعه ای استان در سطح کشور طرحهای بی نظیری را اجرا کرده که سایر استانها نیز از این پروژه های شرکت الگو برداری کردند کرموند افزود: طرح نصب بارکد در پشت درب منازل را جهت قرائت کنتور مشترکین اجرا کردیم که در کشور بی نظیر است و تاکنون کارشناسان استانهای قم، اردبیل و چهارمحال بختیاری از این طرح بازدید و جهت اجرا در استانهای خود الگو برداری کردند.

وی با اشاره به مدیریت تولید آب شرکت اظهار کرد :در همه شهرهای استان پروژه هایی اجرا کردیم از سال گذشته شروع شده که امسال مشکلات مدیریت آب را به حداقل برسانیم در حال حاضر در همه شهرها در بحث آب آرامش نسبی برقرار شده در حالیکه در سایر استانها این چنین نیست و با چالش آبی مواجه هستند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری لرستان با بیان اینکه در بحث مدیریت توزیع ، شبکه های آب استان در حال هوشمندسازی هستند تصریح کرد: با هوشمند سازی شبکه ، شکستگی لوله ها کم میشود،هدررفت آب از بین می رود ، فشار شبکه متعادل می گردد و واحدهای آپارتمانی در طیقات سه و چهار به بالا می بایست پمپ و مخزن آب قرار دهند .

حمیدرضا کرموند در ادامه از افتتاح مرکز مانیتورینگ استان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: علی رغم محدودیتهای شدید مالی و تاسف بار اما بهرشکل ممکن ایجاد مرکز مانیتورینگ در مرکز استان ضرورت داشت و راه اندازی آن را در دستور کار قرار دادیم که خوشبختانه تاکنون بیشتر مراحل انجام کار صورت گرفته که با افتتاح آن کمکهای خیلی موثری در راستای کنترل و مدیریت آب به استان خواهد شد.
مدیرعامل آبفای استان در این خصوص افزود: با افتتاح این مرکز کارشناسان شرکت براحتی همه سیستم و شبکه های آب سراسر استان را رصد می کنند و براحتی فشار شبکه شهرستانها را کنترل و تنظیم خواهند کرد و این طرحی است که برای اولین بار در استان در راستای ارتقای سطح تکنولوژی آیفای استان انجام می گیرد که البته این طرح هم در سطح کشور بی نظیر است.
کرموند همچنین با اشاره موفقیتهای واحدهای بهره برداری و مشترکین استان اضافه کرد: با تلاشهای خستگی ناپذیر همکاران در شرکت و اجرای طرحهای کیفی و موثر ، واحد بهره برداری و مشترکین آب و فاضلاب لرستان در سطح کشور به الگویی برای سایر استانها تبدیل شده در بحث امدادرسانی به استانهای معین همیشه پیش قدم هستیم.

کرموند درپایان گریزی به وضعیت تعمیر کنتورهای معیوب زد و گفت: دستگاه تست کنتور شرکت آبفای استان سالها بود که کارایی نداشت و در گوشه ای خاک می خورد که با تلاش کارشناسان راه اندازی و در حال حاضر تمام کنتورهایی که اعلام خرابی میشوند تست میشوند و بعداز تعیین نوع خرابی در شرکت با مهارت خاصی تعمیر و مجدداً راندازی می گردند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =