مهر نوشت: آنتونی هاپکینز بازیگر سرشناس سینما در سخنرانی برای دانش‌آموزان گفت چقدر تلاش کرد تا بتواند از گرفتاری‌های وابستگی به الکل نجات پیدا کند.

آنتونی هاپکینز که به عنوان مهمان در یازدهمین نشست سالانه کنفرانس LEAP سخنرانی می‌کرد از تجربیاتش برای جوانان حرف زد.

بازیگر سرشناس ولزی درباره تلاش طولانی مدتش با الکلیسم حرف زد. او گفت: برای کاری که برابر دوربین انجام می‌دهی، الکل می‌خوری، اما من با آن به دردسر افتادم چون دیگر همیشه خمار بودم.

آقای ۸۰ ساله سینما درباره نقطه عطف زندگی‌اش هم حرف زد که دسامبر سال ۱۹۷۵ بود. او از خودش به عنوان فردی ناامید، ناپدید شده و غیرقابل اعتماد یاد کرد و گفت متوجه شد در حالتی که در دوره‌های مستی دفن می‌شد، هم برای خودش و هم برای اطرافیانش به فردی خطرناک بدل می‌شد ولی در نهایت حرف‌های یک زن در نشست الکلی‌ها هاپکینز را به خود آورد.

بازیگر «سکوت بره‌ها» با اشاره به سخنان آن زن یادآوری کرد که او گفت: چرا نباید فقط به خدا توکل کنی؟ و از آنجا بود که اشتیاق به نوشیدن از هاپکینز گرفته شد و او دیگر هرگز به سراغ الکل نرفت.

با تاکید برای دانش آموزان حاضر در این نشست، هاپکینز گفت: معتقدم ما توانایی‌های زیادی داریم. درباره زندگی خودم باید بگویم هنوز باور نمی‌کنم که زندگی‌ام اینی که هست باشد چون باید در حالت مستی یا چیزی شبیه به این، در ولز می‌مردم.

241241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =