۰ نفر
۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
انتصاب یک مدیر جوان دیگر در تلویزیون؟

مهر نوشت: در پی جابجایی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما و رفتن او به سیمافیلم، شنیده‌ می‌شود مهدی آذرپندار، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما خواهد شد.

چهارشنبه سوم مرداد، حسین کرمی، طی حکمی، مهدی روشن‌روان، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما را به سمت سرپرست گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم منصوب کرد. با این انتصاب، گمانه‌زنی‌ها برای یافتن جانشین روشن روان در شبکه سه آغاز شد اما شنیده‌ها حکایت از آن دارد که در ادامه‌ مسیر جوانگرایی در سیما، جایگزین روشن‌روان، مهدی آذرپندار ۳۰ ساله خواهد بود.

آذرپندار فارغ‌التحصیل دانشگاه علم و صنعت است. در سوابق او، فیلمنامه‌نویسی، عضویت در شورای فیلمنامه شبکه سه، عضویت در شورای عالی فیلمنامه سیما از ۸۹ تا ۹۱، قائم مقامی خانه تولیدات جوان صدا و سیما، مدیریت مرکز تخصصی و اداره فیلم و نمایش سازمان بسیج مستضعفین، داوری در بخش فیلمنامه‌ پانزدهمین دوره‌ جشنواره‌ مقاومت و فعالیت در رسانه‌های مختلف به عنوان منتقد و نویسنده به چشم می‌خورد.

با انتصاب علی فروغی، مجید زین العابدین، جواد رمضان نژاد و مسعود معینی پور به عنوان مدیران شبکه های سه، یک، پنج و چهار سیما، روند جوانگرایی در مدیریت تلویزیون شدت گرفته است.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 792662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    12 2
    همین آقایان هستند که این فیلم نامه های مزخرف را تصویب می کنند؟
  • ی.الف DE ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
    10 0
    سلام. ملاک جوان بود و یا ضد ملاک پیر بودن نیست. مهم توانایی و شناخت و دغدغه مند بودن است. متاسفانه معاونت سیما افرادی را به مدیریت شبکه ها بر می گزیند که از افراد خودش باشند لذا آنها هم از زیر دستیهای خودشان استفاده می کنند ، این روند فاجعه بار باعث میشود که همین دو تا و نصفی بیننده هم که صدا و سیما داشت را از دست بدهد. مشکل از معاونت سیماست. این ضربات برای نظام و مملکت هزینه سنگینی خواهد داشت.