مهر نوشت: معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه از ارجاع پرونده شهرام جزایری به تهران خبرداد.

غلامحسین محسنی اژه ای پس از جلسه مسئولان عالی قضایی گفت: باتوجه به نحوه خروج از کشور شهرام جزایری و پیشنهاد رشوه ای که داده است قطعا به پرونده او رسیدگی خواهد شد و به علت سوابقی که از قبل داشته رسیدگی به این پرونده او نیز در تهران انجام خواهد شد و بر همین اساس هم خود نامبرده و هم پرونده اش به تهران منتقل می شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تعداد دستگیرشدگان اخلالگران اقتصادی کشور افزوده شده است، گفت: تا دیشب ۲۹ نفر را اعلام کردیم و هنوز اطلاع کسب نکردم که آنها که قرار بود دیشب و امروز هم دستگیر شوند، دستگیر شدند یا نه؟
محسنی اژه ای عنوان اتهامی دستگیرشدگان را معاونت و مباشرت در اخلال اقتصادی خواند و افزود: در میان دستگیرشدگان افرادی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان توسعه تجارت هستند.
وی درباره زمان برگزاری دادگاه این متهمان گفت: نمی توان زمان دقیقی تعیین کرد چون باید تشریفات قضایی طی و کیفرخواست نیز صادر شود.
محسنی اژه ای خطاب به مردم افزود: به طور قطع این پرونده با سرعت هرچه بیشتر پیگیری خواهد شد. مردم تصور نکنند که اگر فردی دستگیر شد فردا می توان او را محاکمه کرد و باید مراحل قضایی طی شود.

سخنگوی قوه قضاییه درباره جلسه امروز مسئولان قضایی افزود: امروز هم با حضور رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه اطلاع رسانی در قوه قضاییه بحث و تبادل نظر شد که فکر می کنیم با تصویب تصمیمات صورت گرفته تحول خوبی در نحوه اطلاع رسانی قوه قضاییه ایجاد شود.

 

42231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793360

برچسب‌ها