مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: در راستای توسعه مشاغل خانگی ۶۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تسهیلات به ۱۱۴۱ طرح مشاغل خانگی در لرستان پرداخت شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، علی آشتاب با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مشاغل خانگی در لرستان تاکنون هزار و 873 طرح به بانک‌ها معرفی‌شده است.

وی افزود: از این تعداد تاکنون هزار و 141 طرح، 64 میلیارد و 800 میلیون ریال تسهیلات از بانک‌ها دریافت کرده‌اند که بیشترین طرح‌ها درزمینهٔ قالی‌بافی، خیاطی، گلیم‌بافی و بسته‌بندی محصولات کشاورزی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در این راستا طرحی تحت عنوان طرح توسعه نوین مشاغل خانگی طراحی‌شده که در سه مرحله بررسی و شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌های مناطق و اتصال به بازار صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: این طرح در استان‌های ایلام، لرستان، کرمانشاه، کردستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی به‌صورت پایلوت در حال اجرا است.

آشتاب گفت: با اجرای این طرح مشکل اساسی فعالان مشاغل خانگی در رابطه با بازاریابی برطرف خواهد شد و ارتباط بین تولیدکننده و بازار هدف تقویت می‌شود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =