در روز دوشنبه هشتم مرداد، اخباری درباره آماده شده شرایط دلجویی از خاتمی، موج گرانی در بازار خودرو و واکنش حمید هیراد به حواشی کنسرتش نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب کردند.

در سرویس سیاست، تکذیب خبر فوت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام مهم‌ترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبری با عنوان با طیب‌نیا برای سازمان برنامه و بودجه صحبت شده‌است کلیک کردند. شرایط برای دلجویی از خاتمی آماده است نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، متهم ردیف اول آشفتگی بازار ارز این بار کیست؟ چشم‌ها را خیره کرد. در ادامه، کاربران زیادی روی خبر فراخوان اعتصاب در بازار بزرگ تهران کلیک کردند. موج گرانی در بازار خودرو هم نظرات را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، تازه‌ترین نمونه از بازیگرانی که از حضور در شبکه «جم» پشیمان شده است در صدر خبرها نشست. در ادامه، بسیاری روی واکنش حمید هیراد به حواشی کنسرت جنجالی‌اش کلیک کردند. کاربران همچنین گزارشی با عنوان فساد و تخلف، نتیجه حضور اسپانسرها در تلویزیون را خواندند.

در سرویس جامعه، نتیجه برخوردهای‌قهری باحجاب چه شد؟ مورد توجه قرار گرفت. واکنش ‌اژه‌ای به ماجرای فرار شهرام جزایری دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. در ادامه، کاربران خواستند بدانند دلایل عجیب طولانی شدن صدور کارت هوشمند ملی چیست؟

در سرویس بین‌الملل، بازمانده عبدالله صالح ترور شد در صدر اخبار نشست. کاربران زیادی هم افشاگری رویترز از جدال ملک سلمان و پسرش بر سر معامله قرن را دیدند. سفر ظریف و میانجی‌گری عمان، مقامات دوتابعیتی‌، مذاکره با آمریکا دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، تصاویر جنجالی‌ترین انتقال سال فوتبال ایران کلیک زیادی خورد. همچنین کاربران خواستند بدانند خبر خوب ای‌اف‌سی برای عرب‌ها چه بود؟ شاگرد محبوب برانکو علیه پروفسور هم بازدید زیادی داشت.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =