احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس و یکی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما می‌گوید که قرار شده صدا و سیما گزارشی کامل درباره فعالیت اسپانسرها در اختیار آنها قرار بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در روزهای گذشته بحث بر سر حضور اسپانسرها در برنامه‌های مختلف تلویزیون و البته شفاف نبودن قراردادهای آنها و نحوه عملکرد و محاسبات مالی‌شان حرف و حدیث‌ها و شبهه‌های زیادی را به وجود آورد. خبرآنلاین برای شفاف‌تر شدن موضوع به سراغ احسان قاضی زاده هاشمی که نماینده مجلس و یکی از اعضای شورای نظارت است رفته و نظر او را در این‌باره جویا شده است.

روز گذشته (دوشنبه 8 مرداد ) جلسه شورای نظارت بر صدا و سیما تشکیل شد و قاضی زاده هاشمی درباره نتیجه این جلسه به خبرآنلاین گفت: «بعد از صحبت‌های مفصل در نهایت قرار شد از سازمان صدا و سیما یک گزارشگیری شود و اطلاعات شفاف و دقیقی در اختیار ما قرار بگیرد تا با توجه به آن نتیجه‌گیری شود.»

او همچنین گفت: «در بحث اسپانسرها و قراردادهایشان با صدا و سیما ما باید با توجه به اطلاعاتی که سازمان در اختیار ما قرار می‌دهد به یک جمع بندی نهایی برسیم و ما نیز نتیجه را در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم.»

241244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ی. الف DE ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۹
    0 0
    با سلام. به اینگونه پیگیری ها در زبان فار سی می گویند، ماست مالی کردن. صدا و سیما دو تا و نصفی بیننده دارد و این می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد، لذا ماست مالی کردن ، چاره کار نیست.