سامانه خدمات الکترونیک پرسنل شهرداری پیاده‌سازی و آماده بهره‌برداری شد

محمود دهقان رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: به همت سازمان فاوا و در جهت تحقق شهرِ الکترونیک، سامانه خدمات الکترونیک پرسنل شهرداری پیاده سازی و آماده بهره برداری شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه مدیریت شهری محمود دهقان رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ، اظهار داشت: به همت سازمان فاوا و در جهت تحقق شهرِ الکترونیک، سامانه خدمات الکترونیک پرسنل شهرداری پیاده سازی و آماده بهره برداری شد.

وی با اشاره به این که در صورت بهره برداری کامل از سامانه یاد شده، اطلاعات شخصی پرسنل شهرداری به صورت آنلاین در اختیارشان قرار خواهد گرفت، گفت: به وسیله این سامانه و با هدف کاهش مصرف کاغذ و توجه به محیط زیست، چاپ فیش حقوقی به صورت آنلاین در اختیار پرسنل قرار می گیرد.

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از ویژگی های مرحله اول بهره برداری از سامانه یاد شده به امکان ثبت نام پرسنل و اخذ نام کاربری و کلمه عبور توسط پیامک ارسالی به موبایل، امکان مشاهده اموال در اختیار پرسنل، امکان مشاهده تمامی احکام کارگزینی و امکان مشاهده تمام ابلاغ های شخصی اشاره کرد.

دهقان اضافه کرد: در این سامانه همچنین امکان اخذ گزارش در خصوص استفاده از خدمات رفاهی (باشگاه میلاد، استخر، مجتمع رفاهی نشتارود و زائرسرای میلاد و...) فراهم شده است.

مشاهده کارکرد ماهانه و پرونده پرسنلی شامل (مدارک تحصیلی ، افراد تحت تکفل، ایثارگری و ...) و مشاهده حواله های انبار صادر شده به نام شخص از دیگر مزیت های سامانه یاد شده است که دهقان به آن اشاره کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =