۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

ایرنا نوشت: ارتش و نیروهای مسلح سوریه سه شنبه شب به طور کامل بر استان درعا در جنوب این کشور مسلط شدند.

رسانه های وابسته به گروه های تروریستی اعلام کردند که پس از تسلط ارتش سوریه بر روستای القصیر و سد الوحده، استان درعا به طور کامل آزاد شده است.

ارتش و نیروهای مسلح سوریه امروز در آخرین مرحله از عملیات خود به وجود گروه تروریستی داعش در منطقه حوض یرموک پایان دادند و به این ترتیب استان درعا به طور کامل پاکسازی شد.

تروریست های استان قنیطره نیز همچنان درحال انتقال به شمال سوریه و تحویل سلاح های سنگین و متوسط خود به ارتش هستند.
دیدبان حقوق بشر سوریه نیز اعلام کرد: 268 تروریست داعشی در درگیری با ارتش سوریه در استان درعا به هلاکت رسیدند.

این نهاد وابسته به مخالفان سوریه در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که این تروریست ها در 11 روز گذشته در منطقه حوض یرموک در استان درعا کشته شدند.

نظامیان سوری یک ماه پیش عملیاتی را از سه محور البستان، پدافند هوایی (حران) و صما الهنیدات علیه تروریست ها در شرق استان درعا آغاز کردند.

بر اساس برخی آمارها حدود 360 هزار تروریست از 120 کشور جهان در قالب بیش از 100 گروه تروریستی در بحران سازی در سوریه از هشت سال پیش حضور داشتند که شمار زیادی از آنان در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند و تعدادی نیز به کشورهای خود فرار کرده اند.

گروه های تروریستی که از سوی کشورهای مختلف از جمله عربستان، امارات، آمریکا و رژیم صهیونیستی تامین مالی و نظامی می شوند، به دلیل اهداف مختلف کشورهای حامی خود در بیشتر مواقع با هم درگیر شده و اقدام به کشتن یکدیگر می کنند.

49311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =