برگزاری جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی در ازنا

نتایج بازخوانی طرح‌های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره منطقه‌ای اتودهای نمایشی با حضور ١٢ گروه از ٤ استان کشور، یازدهم مرداد ماه در ازنا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان نتایج بازخوانی طرح های ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره مشخص گردید و پس از بررسی ١٢٥ طرح ارسال شده به دبیرخانه جشنواره ١٢ طرح از استانهای لرستان ، کرمانشاه ، همدان ، ایلام و مرکزی توسط هیئت بازخوان به عنوان طرح های راه یافته به مرحله پایانی جشنواره معرفی شدند .

بنا بر این گزارش طرح های صفر عاشقی(امید عباسی از اراک ) ، دلار (سعید باغبانی از همدان ) ،ای کاش گفته بودم (هادی الوند از کرمانشاه) و طرح های زندگی شیشه ای (رضا طالبی از خرم آباد)،مترو (حمید گودرزی از بروجرد )، اینستاگرام (محمود مروتیان از دورود ) ، اتودهای نمایشی دیگه ( کتایون عباسی از الیگودرز) ، اکواریوم (مرتضی آذر فر از الیگودرز) ، آن سوی آیینه ( مسلم صالحی از الشتر ) ،اگه این توپ گل بشه چی میشه (معصومه فتاحی از ازنا ) ، تنها در دنیا (حمید امیری از ازنا ) و بازی مرگ (مصطفی ساری از ازنا ) از استان لرستان در این جشنواره به رقابت خاوهند پرداخت .

لازم به ذکر است داوری این جشنواره را وحید لک ، نسیم ادبی و فریبا متخصص بر عهده خواهند داشت و این رویداد ١١ مرداد ماه ١٣٩٧ در سالن کانون آفرینش ازنا برگزار خواهد شد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =