ایسنا نوشت: مشاور رییس جمهور ایران شرط مذاکره با آمریکا را توقف جنگ اقتصادی برشمرد که ترامپ علیه ایران آغاز کرده است.

در یادداشت توئیتری حسام ‌الدین آشنا آمده است: به نظر می رسد@JZarif می‌گوید که عبور شما از برجام با ادعای مذاکرات بدون شرط منافات دارد. شما با اعلام بازگشت تحریم ها جنگی اقتصادی را علیه ما آغاز کردید،این جنگ را متوقف کنید،آنگاه درخواست مذاکره کنید."بدون پیش شرط" یعنی "بدون اعمال تحریم".

گفتنی است ترامپ رئیس جمهوری آمریکا دو شب گذشته در نشست خبری مشترک به نخست وزیر ایتالیا گفت که آماده مذاکره بدون پیش شرط با مقامات جمهوری اسلامی ایران است.(اینجا بخوانید)

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 793838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    5 3
    باشه اونم قبول کرد
    • مازیار A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
      4 3
      به نظر من این شرط معقولی هست.اینکه امرکاییا مثلا 3 ماه تحریم ها را تعلیق کنن تا شرایط برای مذاکره آماده بشه
  • بی نام A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۰
    5 5
    به نظر من تنها شرط باید این باشد که ترامپ به نقطه صفر بازگشته و دوباره برجام را بپذیرد شاید که راه برای گفت و گو باز شود. جز این فیلم است از نوع فیلمی که با کره شمالی بازی کرد. نیتش هم به دست آوردن کرسی های مجلس و سنای همسو با خودش است. می خواهد که طرفدارانش را در صحنه نگاه دارد وگرنه قصد حل هیچ مشکلی را ندارد. البته فراموش نکنیم که تعداد آرای خانم کلینتون در انتخابات گذشته امریکا بیشتر بود و احتمالا مردم امریکا به دموکرات ها اقبال بیشتری دارند و برای نمایندگی مجلس ها رای الکترال هم نداریم که روی نتیجه انتخابات تاثیر بگذارد. باید صبر کنیم و ببینیم چه می شود.