امروز، پنجشنبه ۱۱ مرداد، مطالب و خبرهای مربوط به وضعیت اقتصادی کشور، ماندن یا رفتن کی‌روش و تحریم‌های آمریکا علیه ایران خوانندگان زیادی پیدا کردند.

در سرویس سیاست، خبر رسید کار ذوالنور به فحش دادن و توهین کشید. در ادامه، بیانیه شدیداللحن آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به دولت و دستگاه قضایی پربازدید شد. بسیاری هم خواستند بدانند اعضای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس چه مدرک تحصیلی دارند؟

در سرویس اقتصاد، فهرست تحریم‌های ۱۶ مرداد و ۱۴ آبان نگاه‌ها را به خود جلب کرد. افزایش قیمت طلا در پی عقب گرد دلار هم خواندنی شد. در ادامه، کاربران خبرآنلاین خواستند بانک مرکزی ارزش پول ملی را برگرداند.

در سرویس فرهنگ، کودتا در صداوسیما پس از پخش یک سریال! مورد استقبال قرار گرفت. نقش نیکول کیدمن در ماجرای رسوایی جنسی مدیر فاکس‌نیوز هم خواندنی شد. در ادامه، محمدرضا زائری هم گفت: با حکم شرعی فقیه مجتهد مقیم قم نمی‌شود جامعه را اداره کرد.

در سرویس جامعه، این پرسش مطرح شد: دختران بیشتر از ازدواج می‌ترسند یا پسران؟ سپس، هوشمندترین شهرهای جهان دیدنی شدند. همچنین یادداشتی درباره مقصر سقوط هواپیمای تهران-یاسوج بسیار خوانده شد. 

در سرویس بین‌الملل، واکنش توئیتری ظریف به تحریم آمریکا علیه ترکیه مورد توجه قرار گرفت. شانس بالای رقیب ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ هم خواندنی شد. تهدید جدید نتانیاهو علیه ایران هم پربازدید شد. 

در سرویس ورزش، خبر رسید استقلالی‌ها محل اختفای تیام را لو دادند!  پیوستن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی به تراکتورسازی هم خبرساز شد. در ادامه، این گفته کی‌روش که باور به آینده مشترک با ایران برایش سخت شده است، بسیار مورد استقبال قرار گرفت. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، جدیدترین واکنش‌ها به کنسرت خیابانی شجریان! لبخند بر لب‌ها آورد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =