باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: محمود صادقی،‌نماینده عضو فراکسیون امید معتقد است یکی از راه حل‌ها برای رفع مشکلات و معضلات کشور این است که بین سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه تعامل و هم افزایی جایگزین تقابل باشد.

محمود صادقی، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره ناتوانی تیم اقتصادی روحانی برای حل مشکلات و لزوم ترمیم دولت بيان کرد: نظر خود در این زمینه را اعلام کردم و نامه‌ای با موضوعیت تغییرات دولت برای رئیس جمهور نوشته‌ام، انتظار داریم تیم اقتصادی جوان، شاداب، با نشاط، منسجم وقوی‌تری را در قوه مجریه شاهد باشیم.

نماینده اصلاح‌طلب  مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که در صورت عدم تغییرات دولت در تیم اقتصادی آیا مجلس برای استیضاح وارد عمل می‌شود؟ گفت: حل این مسئله باید با تعامل صورت گیرد، لذا با تقابل  این معضلات حل نمی‌شود.

صادقی در ادامه تصریح کرد: یکی از راه حل‌ها برای رفع مشکلات و معضلات کشور این است که بین سه قوه مجریه، قضائیه و مقننه تعامل و هم‌افزایی جایگزین تقابل باشد.

وی در پایان گفت: در صورتی که دولت به تقابل با مجلس بپردازد، نمایندگان نیز از ابزار های نظارتی و قانونی استفاده خواهند‌کرد، اما معتقد هستیم مشکلات  و معضلات کشور باید از طریق هم افزایی و هم فکری حل شود.

 

29215

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =