توصیه جالب مربی سابق تیم بابلی/ غبیشاوی: اول استعلام بگیرید و بعد چک مالک خونه به خونه را قبول کنید

مربی سابق دروازه بان های باشگاه خونه به خونه بابل به بازیکنانی که قصد دارند به این تیم شمالی ملحق شوند توصیه کرد قبل از عقد قرارداد رسمی محکم کاری کنند و خیلی به وعده و وعید مسئولان توجه نکنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نادرغبیشاوی با بیان این مطلب گفت: به خاطر هواداران بابلی خیلی دوست دارم که این تیم درآستانه انحلال منحل نشده و به فعالیت خود درلیگ دسته اول ادامه بدهد اما نگران مربیان و بازیکنانی هستم که قراراست درآینده و با این مالکیت به خونه به خونه ملحق شوند. کسانی که شاید بتوانند قرارداد ببندند اما باید کفش آهنی با پا کرده و شاید تا آخرعمر دنبال پول و طلب خود بدوند پس بهتر است اول بابت چک های صادر شده خونه به خونه استعلام بگیرند و بعد چک مالک باشگاه را قبول کنند!
وی ادامه داد: اول درمورد مربیان بگویم که وقتی مصاحبه مهران برزگررا خواندم خیلی ناراحت شدم و تعجب کردم چون من آنجا بودم و چیزهایی که برزگرگفته است صحت ندارد. همه می دانند مهدی هاشمی نسب که همبازی و هم تیمی من بوده یک انسان آزاده است که هرگز سرش را جلوی کسی خم نمی کند و مثل بعضی ها برای چند روزی کارکردن و پول تملق مالک باشگاه را نمی کشد. آن روز هم اتفاق خاصی نیفتاد اما این اولین باری نیست که مربیان سابق خونه به خونه مورد هجمه قرارمی گیرند.
مربی سابق خونه به خونه افزود: من با علیرضا مرزبان، نادردست نشان و جواد نکونام درخونه به خونه کارکردم و درجریان هستم که این مربیان مستقل عمل کرده و اجازه دخالت به قاسم حسن زاده مالک خونه به خونه و اطرافیانش درامورفنی نمی دادند. هرسه مربی سابقه تیم بالا آوردن از لیگ دسته اول به لیگ برتررا درکارنامه دارند و اگرحاشیه سازی و بدقولی های مالی مالک خونه به خونه نبود این تیم هم به لطف کادرفنی خوب که بعدها دراگان اسکوچیچ هم به آنها اضافه شد و با همراهی هواداران عاشق بابلی باید صعود می کرد اما بزرگ ترین مشکل خود این آقا بود.
غبیشاوی همچنین یادآور شد: اغلب مربیان و خود من هم مطالباتی از خونه به خونه داریم که هنوز پرداخت نشده است. من یک مبلغ 80 میلیون تومانی طلبکارم و حکم آن را هم از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گرفته ام. یک چک بی محل هم به من داده بودند که متعلق به شهرسمنان است و مهرخونه به خونه روی آن خورده است ولی هیچ ارزشی ندارد. متاسفانه از این چک ها دوستان به اعضای دیگرتیم هم داده اند.
وی درمورد ادامه تیمداری مالک خونه به خونه نیزگفت: شنیدم شورای شهربابل و مسئولان شهراز خرید امتیازتیم منصرف شده و نتوانسته اند با آقای حسن زاده کناربیایند. امیدوارم این تیم که من هم نسبت به آن عرق و تعصب دارم به دست اهلش بیفتد و کسانی که حرفشان حرف باشد. باز هم تأکید می کنم روی صحبت من مردم خونگرم و مهمان نواز بابل نیست و از ته دل آروز می کنم خونه به خونه همین امسال با یک مدیریت درست لیگ برتری شود.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =