فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ علاوه بر خوانندگی برای «رقص روی شیشه»، به‌عنوان بازیگر نیز در این سریال حضور خواهد داشت. مهتاب کرامتی، بهرام رادان و میترا حجار دیگر بازیگران این سریال هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از بازیگرانی که حضورشان در مجموعه شبکه نمایش خانگی «رقص روی شیشه» به کارگردانی مهدی گلستانه و تهیه‌کنندگی پیمان جعفری قطعی شد، این‌بار نوبت فرزاد فرزین خواننده موسیقی پاپ است که در این سریال به‌عنوان بازیگر حضور داشته باشد.

فرزین یکی از خوانندگان پاپ است که چندین تجربه در عرصه بازیگری داشته و قرار است بار دیگر خود را در جایگاه بازیگر محک بزند. مهتاب کرامتی، میترا حجار، مهرداد صدیقیان و بهرام رادان دیگر بازیگران این سریال هستند.

سریال «عاشقانه» به تهیه‌کنندگی مهدی گلستانه آخرین حضور این خواننده در مقابل دوربین بوده است و این دومین همکاری فرزین با مهدی گلستانه محسوب می‌شود که این بار کارگردانی «رقص روی شیشه» را برعهده دارد.

فرزاد فرزین در کنار دیگر خواننده‌های موسیقی کشورمان، خوانندگی تیتراژ برخی از قسمت‌های سریال ٢٦ قسمتی «رقص روی شیشه» که فیلمنامه آن براساس طرحی از ابوالفضل کاهانی و به قلم طلا معتضدی به نگارش درآمده را نیز برعهده خواهد داشت.

 241243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =