زنان به سربازی می‌روند این خبری بود که روز پیش در فضای مجازی دست به دست می‌شد و نقل زبان همه شده بود که نماینده مردم تهران مطالب مطرح شده از قول وی را تکذیب کرد.

به گزارش خبرآنلاین، یک روز پیش خبر سربازی رفتن زنان آن هم بر سر مصاحبه طیبه سیاوشی نماینده مردم تهران در فضای مجازی دست به دست می شد؛ همه درباره چند و چون آن صحبت می کردند. در این راستا بر آن شدیم تا ماجرا را پیگیری کنیم و بدانیم این طرح مجلس کی و کجا مطرح شده است؟

سیاوشی درباره آنچه در این رابطه مطرح شده است با اشاره به مصاحبه ای که در یک خبرگزاری از او منتشر شده بود به خبرآنلاین گفت: متاسفانه مصاحبه ای از من در این خبرگزاری منتشر شد که اساسا حرف های من نبود چراکه اولا من به خبرنگار این خبرگزاری گفته بودم عضو کمیسیون حقوقی و قضایی نیستم و از این طرح خبر ندارم اما در کمال تعجب از قول من نوشته شده است که عضو این کمیسیون هستم و ار ماجرای این طرح اطلاع کافی دارم.

سیاوشی درباره این طرح و اینکه اساسا چنین موضوعی مطرح است یا خیر گفت: من هیچ جزئیاتی از این طرح نمی دانم و تنها در پاسخ به سوالات خبرنگاری که به اصرار از من درباره جزئیاتش می پرسید پاسخ دادم اگر هم چنین طرحی مطرح شده باشد که بعید می دانم، فکر نمی کنم بحث فعالیت نظامی زنان در کار باشد.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =