ترامپ: هرکس با ایران تجارت کند، آمریکا با او تجارت نخواهد کرد

رئیس جمهور آمریکا در ادامه سیاست های خصمانه و یکجانبه واشنگتن علیه تهران، با انتشار توئیتی رسما از آغاز تحریم های جدید علیه کشورمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ترامپ در صفحه توئیتری خود نوشت:

تحریم ها علیه ایران به طور رسمی آغاز شده است. این یکی از شدیدترین تحریم هایی است که تاکنون وضع شده است و تا ماه نوامبر به بالاترین حد خود خواهد رسید. هرکس با ایران تجارت کند، آمریکا با او تجارت نخواهد کرد. من به دنبال صلح جهانی هستم نه چیزی کمتر از آن.

ترامپ: هرکس با ایران تجارت کند، آمریکا با او تجارت نخواهد کردلازم به ذکر است که  دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با امضای یک دستور اجرایی در روز دوشنبه، فرمان شروع موج جدیدی از تحریم های ضدایرانی را صادر کرد.

ترامپ اعلام کرده که هدف از این سیاست ها وارد آوردن "حداکثر فشار اقتصادی" بر ایران است.

در بیانیه ای که ترامپ پس از امضای دستور اجرایی صادر کرد، بار دیگر برجام یک توافق "افتضاح و یک طرفه" به سود ایران خوانده شده است.

در این بیانیه آمده است: "امروز، ایالات متحده آمریکا تحریم‌های مجدد مرتبط با برنامه هسته‌ای ایران را که با توافق هسته ای برداشته شده بود، مجددا برقرار می‌کند."

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    وقتی تصمیمات رئیس جمهور یک کشور بر زندگی و امنیت همه مردم دنیا تاثیر دارد باید در انتخابات ریاست جمهوری آن کشور همه مردم دنیا شرکت کنند.
    • بی نام US ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      روز به روز که میگذره مفهوم دم شیر امریکا و دم موش ... بهتر مشخص میشه
    • rahim ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      اين يعني كدخدايي كه اقاي روحاني گفت
    • بی نام IR ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      کشوره مهاجر پذیره در اصل هم همه شرکت کردن حتی ایرانیها روسها چینی ها اروپایی ها ...
    • A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      خود باخته ی کی بودی تو؟؟؟
    • مهربانی A1 ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
      166 4
      مگه آدم چندبار بدنیا میاد وچقدر عمر میکنه گه بخواد ۴۵سال تو تحریم و دشمنی باشه؟؟
    • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      70 2
      البته معدود کشورهای در دنیا هستند که از این مشکلات دارند.من امسال رفتم قبرس.مردمش اصلا نمی دونستند ترامپ چه عقایدی داره و فرق او را با اوباما نمی دانستند.هرکسی غیر از ترامپ هم بیاد مردمش زندگی توام با آرامش خود را می کنند.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    ترامپ من رو به شدت یاد هیتلر میندازه.
    • بی نام A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      39 88
      من وقتی تاریخ تشکیل حزب نازی و استقبال مردم آلمان رو می خوندم همیشه تعجب می کردم که مگه مردم خواب بودند و چرا نفهمیدند اما الان برای من داره روشن می شه منافع اقتصادی باعث می شه انسان به سرعت اخلاق را فراموش کنه.الانم هم خیلی ها برای اینکار ترامپ دست می زنند و پایکوبی می کنند. برای منهم انگار دارم همان دوران را دوباره زندگی می کنم. مردم یکهو کور شده اند. یاد کتاب کوری بخیر
    • ناشناس A1 ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
      30 6
      میان هیتلر و ترامپ تفاوت از زمین است تا آسمان هیتلر سوار بر موج مطالبات فروخورده و احساسات سرکوب شده آلمانها توسط متفقین پیروز جنگ جهانی اول بخصوص تحقیر فرانسویها با هدف باز گرداندن حقوق از دست رفته آلمان جنگ دوم را که در واقع ادامه امر ناتمام جنگ اول است آغاز نمود در حالیکه آمریکا قبل از ترامپ هرگز موقعیت آلمان را نداشته است داستان برخورد هیتلر با یهودیان و سرسپردگی ترامپ به لابی پر نفوذ یهودیان بجای خود
    • بی نام IR ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
      18 19
      پدر ترامپ یک آلمانی الاصله عجیب نیست یاد هیتلر افتادی
    • بی نام DE ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      37 12
      بعضی کامنت ها چقدر نژادپرستانه هست. چقدر ذهنیت منفی نسبت به یهودی ها وجود داره. دوستان عزیز، همه ی یهودی ها مثل هم نیستن، همونطور که همه ی مسلمان ها مثل هم نیستن و همه ی مسیحی ها مثل هم نیستن و همه ی آتئیست ها مثل هم نیستن. ای کاش قضاوت کردن آدم ها بر اساس مذهبشون رو کنار بذاریم. درضمن به نظر من اگر وجه مشترکی بین ترامپ و هیتلر وجود داشته باشه، اون نادیده گرفتن حقوق سایر انسان ها هستش.
    • شمس تبریزی A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      10 32
      جناب ناشناس، همه اینها که شما گفتید درست، اما انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس موج نفرت از یهودیها را بیشتر کرد. شما تبعات این کار احمقانه او را در آینده خواهید دید. من عاشق این اقدامات ابلهانه ترامپ و داماد و سایر یهودی های اطرافش هستم. کافیه احساسات یهودی ستیزانه در منطقه را امروز با 70 سال پیش مقایسه کنید تا متوجه شوید اسراییل چه نقشی در افزایش یهودی ستیزی داشته. یکی اون بالا نوشته که همه یهودی ها مثل هم نیستند. ازش میخوام چند تا یهودی را به من نشان بده که مخالف موجودیت اسراییل باشند.
  • بی نام A1 ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    اقای ترامپ فکر نکن تو خودت فقط بلدی تحریم کنی برگرد به برجام وگرنه...
    • بی نام A1 ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      53 1
      وگرنه چی؟؟؟ ایا فراتر از این چند نقطه کلمه ایی هم هست؟؟
  • بی نام A1 ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    حالم از اين جورثومه فساد بهم ميخوره توهم زده فکر ميکنه کل دنيا بايد تحت حاکميت اين احمق باشن.
  • A1 ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۶
    8 114
    اون پیشگوی بلغاری گفته ترامپ آخرین رئیس جمهور آمریکاست و بعد از ترامپ دیگر کشوری به نام آمریکا وجود نخواهد داشت.
    • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
      86 1
      یک پیرزن فقیر کور یک چیزی گفته که مردم نان و غذایی بهش بدن بعد این شد دلیل حقانیت شما
    • بی نام DE ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      86 2
      آمریکا روز به روز داره قدرتمند میشه و ما هم روز به روز به لطف سوء مدیریت ها داریم درجا میزنیم.
  • خط فقر A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    17 2
    ازماست که برماست
  • بهنام EU ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
    37 6
    خطاب به شمس تبریزی پنجشنبه 18 مرداد 1397 17:16:52 : انتقال سفارت اگر چه ممکنه موجب خشم عده ای بشه ولی در عمل ترامپ با این کار جون تازه ای به یهودی ها و اسرائیل داد. من مرده شما زنده، ولی در آینده می بینید که طرح سازش هم موفق میشه و این پرونده چند ساله بسته میشه و فقط می مونه صدمات و هزینه هایی که شما اسراییل ستیزها برای ایران ایجاد کردید و بس..
    • شمس تبریزی A1 ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۸
      16 10
      ممکنه جان تازه ای بهشون داده باشه. مریض سرطانی را هم وقتی بهش خون تزریق میکنن، یه چند روزی لپهاش گل میندازه اما بعد مدت کوتاهی دوباره زرد میشه. ایشاالله که 120 سال عمر کنی بهنام خان، اما اگر طرح سازش به نتیجه رسید من اسم ام را میذارم شمسی خانم. آقا مشکل دو طرف فراتر از بحث بر سر خاک و سرزمینه. 1400 ساله مسلمان و یهودی نتونستن باهم کنار بیان. شما واقعا خیال کردی با چند تا مذاکره دیپلماتیک اینها به صلح میرسن؟ من سن بالایی ندارم اما در همین مدت کوتاه ندیده بودم که کسی مثل صائب عریقات برگرده به یک مقام آمریکایی بگه خفه شو. منظورم نیکی هیلی است. از همینجا فهمیدم اوضاع خرابتر از آنی هست که ما از دور میبینیم
  • بهنام A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۹
    5 0
    بی نام جمعه 19 مرداد 1397 14:09:26 شما اول برو یکم سواد یاد بگیر... خواب درسته نه خاب بعدش بیا از من ایراد بگیر. شما تا همون نوک بینی تون رو هم زورتون میاد نگاه کنید.