وزنه‌بردار دسته 100+ کیلوگرم جوانان با ثبت وزنه 285 کیلوگرمی علاوه بر کسب مدال طلای مسابقات جهانی مالزی رکورد جوانان جهان را به میزان 20 کیلوگرم ارتقا داد.

به گزارش سایت فدراسیون جانبازان و معلولان، در آخرین روز از مسابقات وزنه‌برداری معلولان جهان که از 3 مرداد ماه به میزبانی مالزی در کوالالامپور آغاز شده بود، عصر امروز سیامند رحمان وزنه‌بردار دسته 100+ کیلوگرم جوانان با مهار وزنه 285 کیلوگرمی نشان طلای این رقابت‌ها را بر گردن آویخت و رکورد جوانان جهان را به میزان 20 کیلوگرم ارتقا داد.

رحمان در حرکت اول خود وزنه 250 و در حرکت دوم وزنه 260 کیلوگرمی را مهار کرد. وی در حرکت سوم وزنه 265 کیلوگرمی را زد که با اعلام داوران خطا گرفته شد، اما مربیان تیم ملی ایران درخواست حرکت چهارم را کردند که سیامند رحمان با مهار وزنه 285 کیلوگرمی با کسب پنجمین نشان طلای تیم ملی ایران، 20 کیلوگرم رکورد جهان را نیز جا به جا کرد.

تیم ملی ایران تا کنون موفق به کسب 5 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنز شده است. کاظم رجبی آخرین وزنه بردار ایران عصر امروز به مصاف حریفان خود خواهد رفت.
مسابقات وزنه‌برداری معلولان جهان از 3 مردادماه با حضور 51 کشور جهان در ورزشگاه تیتی ونگسا شهر کوالالامپور مالزی آغاز شده و تا 9 مردادماه ادامه خواهد داشت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 79591

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =