در روز سه‌شنبه ۲۳ مرداد، اخباری درباره خودروی ناطق‌نوری، بالا رفتن دوباره تب سکه و خبر بد درباره مدافع پر سر و صدای تیم‌ملی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، ناطق‌نوری سوار چه خودرویی می‌شود؟ در صدر اخبار نشست. اعلام اسامی خریداران بزرگ سکه دیگر خبر پربازدید بود. در ادامه کاربران روی نقل قولی از قاضی‌پور با عنوان فرزندم چوپان است کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، متوسط درآمد سرانه خانوارهای تهران، ۳.۵ میلیون تومان در ماه نگاه کاربران را به خود جلب کرد. تب سکه دوباره بالا رفت دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. در ادامه، کاربران قیمت آپارتمان‌های ۵۰-۶۰ متری در نقاط مختلف تهران را خواندند.

در سرویس فرهنگ، شوخی مهران مدیری هنگام گرفتن جایزه بهترین چهره تلویزیونی سال به مذاق خیلی‌ها خوش آمد. عکسی زیر خاکی از نوزادی حافظ ناظری در آغوش محمدرضا شجریان مورد توجه قرار گرفت. در ادامه، گفت‌و‌گویی با نعیمه نظام‌دوست با عنوان ای‌کاش از رضا عطاران هزار تا داشتیم هم خواندنی شد.

در سرویس جامعه، گرانی عجیب در یک خیابان تهران تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، همسر ترامپ می‌خوهد از او طلاق بگیرد مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین خواستند بدانند نوه‌های آیت‌الله هاشمی کجا هستند و چکار می‌کنند؟

در سرویس بین‌الملل، کاربران تصاویر امضای بی‌سابقه ترامپ را از نظر گذراندند. آیا سهم ایران در دریای خزر کم شد؟ هم سوالی بود که کاربران برای پاسخش کلیک کردند. بهترین شهر‌های جهان برای زندگی معرفی شدند دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، خبر بد درباره مدافع پر سر و صدای تیم‌ملی پربازدیدترین بود. کاربران خبر مهدی قائدی باز تذکر جدی گرفت! را هم خواندند. تلاش وکیل علی کریمی برای انحلال فدراسیون فوتبال نیز دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
    0 0
    سر مردم کلاه نزارید اسم و مشخصات شرکت خصوصی را که فرزندانتان در ان کار میکنند را ذکر کنید