علی پهلوان، خواننده و بنیان‌گذار گروه موسیقی آریان، از صحبت با دیگر اعضای این گروه موسیقی خاطره‌ساز برای همکاری مشترک و تازه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی پهلوان، خواننده و نوازنده که پس از انحلال گروه موسیقی آریان به تنهایی فعالیت می‌کند، تازه‌ترین اثر خود را با عنوان «ناب» با همخوانی هومن فرمند و سپیده پیر بادیان، سه‌شنبه 30 مرداد منتشر می‌کند،

او در این خصوص گفت: «ملودی این قطعه مربوط به بیش از 10 سال پیش است که ابتدا نام «مثل تو» را برایش انتخاب کرده بودم. اما شعری که با نام آن همخوانی داشته باشد را نتوانستم کامل کنم و تا مدت‌ها این ملودی نیمه‌کاره ماند. تا اینکه چند ماه پیش ناخودآگاه ملودی‌اش به یادم آمد و ترانه‌اش هم در ذهنم شکل گرفت و نامش را هم از بین کلمات شعر تحت عنوان «ناب» بیرون کشیدم، آهنگ را ساخته و تنظیم کردم و تصمیم گرفتم برای همخوانی‌اش از دوستان قدیمی‌ام در ایران کمک بگیرم؛ اما به دلایلی این فرصت پیش نیامد و این شد که دوستان هنرمندم در سیدنی همخوانی آن را انجام دادند.»

عضو گروه موسیقی آریان خاطر نشان کرد: «دوستان عزیزم در ایران زمانی به من اطلاع دادند که برای همخوانی این قطعه آمادگی دارند که من دیگر قطعه را ضبط کرده بودم. اما بسیار مایلم و قطعا در صدد خواهم بود که در آینده در تولید آثار دیگرم از آنها کمک بگیرم چرا که بسیار دلتنگشان هستم و مشتاق همکاری دوباره با آنها.»

این خواننده در پایان صحبت‌هایش خبر از همکاری جدید با اعضای گروه آریان داد و افزود: «در مورد همکاری با دوستان قدیمی گروه آریان ایده‌‌ای دارم که با یکی دو نفر از اعضا هم مطرح کردم، بزودی با سایر دوستان هم در موردش صحبت خواهیم کرد و سعی می‌کنیم تا پروژه‌اش را کلید بزنیم. نتیجه‌اش یقیناً خبر خوبی برای طرفداران قدیمی آریان خواهد بود.»

علی پهلوان

علی پهلوان خواننده، آهنگساز، شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است که فعالیت حرفه‌ای خود در موسیقی را در سال هفتاد و هشت خورشیدی با بنیان نهادن گروه آریان آغاز کرد، حاصل کار او و سایر اعضای گروه آریان، انتشار پنج آلبوم، فروش رسمی بیش از پنج میلیون نسخه از این آثار و بیش از چهارصد اجرای زنده در کشورهای مختلف جهان بود. این گروه به مدت 12 سال، قطعات خاطره‌ساز بسیاری را ساختند.

پهلوان ترانه‌هایی برای سایر خوانندگان ایرانی نیز ساخته و پیش از این هم دو قطعه مستقل به نام‌های «خاطره‌های سوت و کور» و «تنهای تنها» را منتشر و در دسترس مخاطبین قرار داده است.

قطعه «ناب» ساخته علی پهلوان، شامگاه سه‌شنبه 30 مرداد توسط شرکت ترانه شرقی و از سوی رسانه‌های رسمی دریافت موسیقی در ایران، منتشر می‌شود و در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۹
    1 6
    نمیخواد شما مشغول همون مسافرت و تفریحاتتون باشین