باشگاه تراکتورسازی حاضر شده رقمی نزدیک به 7 میلیارد به رضائیان بدهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رامین رضائیان به تمرینات تیم اوستنده بازگشته ولی این باشگاه او را نمی خواهد و این بازیکن هم علاقه ای ندارد به کارش در اوستنده ادامه دهد.

در همین حال تراکتورسازی تلاش دوباره ای را برای جذب این بازیکن آغاز کرده است. خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که پیشنهاد باشگاه تراکتور به رامین چیزی حدود 7 میلیارد بوده و تاکید کرده اند 3 میلیارد را در ترکیه به این بازیکن می دهند و 4 میلیارد باقی مانده را هم در قسط های بعدی خواهد گرفت.

البته این بازیکن به دنبال احسان حاج صفی هم هست. مدیر برنامه های احسان با مسعود و دژاگه یکی است و به همین دلیل باشگاه تراکتور به جذب این بازیکن هم نزدیک شده است.

در همین حال آذری نیا سرپرست تراکتور هم گفت: «مذاکره با حاج‌صفی و حتی رضاییان را نه تایید می کنم و نه تکذیب. در جلسات متعددی که مدیران باشگاه با کادرفنی داشته اند قرار بر جذب یک مدافع شد که احتمالا تکلیف این خرید هم تا چند روز آینده مشخص می شود.»

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    2 2
    حیف رامین نیست که برگردد به ایران ؟
  • بی نام GB ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    3 1
    لعنت به فوتبال مثلا حرفه ای و این ریخت و پاش های احمقانه. یک نفر پیدا نمی شود از تراکتور سازی بپرسد که این پول ها از کجا می آید؟ و بعد قرار است بعد از چنین ریخت و پاش های بیهوده مثلا چه اتفاقی بیافتد؟ قهرمان لیگ مثلا برتر شوید؟ خوب که چه بشود؟ اولا دوستان از بالا تا پایین نمی گذارند آب توی دل پرسپولیس تکان بخورد و استقلال هم از آن یکی بدتر. امیدوارم روزی خبر انحلال تمام تیم های فوتبال از بالاترین تا پایین ترین رده ها را منتشر کنید و برگردیم به دوران آماتور و زمین خاکی های دوست داشتنی. زمانی که فوتبال ورزش بود.
  • بی نام A1 ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    4 0
    پول بیت المال رو چرابه اینا میدین اخه؟