عصبانیت شدید استیلی از اسدی/ هر کسی برای وساطت بیاید خودش هم باید به تهران برگردد

حمید استیلی مدیر تیم ملی امید به حدی از محمدامین اسدی ناراحت بود که به بازیکنان تیم اعلام کرد هر کسی برای وساطت بیاید، خودش هم باید به تهران برگردد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ كاروان تيم اميد كشورمان ظهر امروز و راس ساعت ١٢ به وقت محلي هتل هاريس در منطقه بكاسي واقع در جاكارتا را به مقصد چيكاران ترك كرد تا براي مسابقه حساس فردا مقابل كره جنوبي آماده شود.
* ملي پوشان اميد ساعت ١٣:١٠ دقيقه به هتل سلكتون واقع در چيكاران رسيدند
* كرانچار همراه بازملي پوشان كه در بين از اتوبوس تيم پياده شد و به دليل اينكه پول كيفش در هتل هاريس جا گذاشته بود به هتل برگشت و جداگانه به چيكاران برگشت.
* پس از بازگشت كاروان تيم اميد هيچ اتاقي براي محمدامين اسدي ملي پوش پرسپوليس تيم اميد رزرو نشده بود و استيلي تاميد داشت كه اين بازيكن امشب بايد به ايران برگردد. استيلي حتي درباره بازگشت اسدي به تهران با نصرالله سجادي سرپرست كاروان كشورمان نيز تماس گرفت و خواهان اين شد كه هر چه زودتر اين بازيكن به كشور بازگردانده شود.
* بازيكنان و اعضا كادر فني به محض ورود به هتل سلكتون كليد اتاق هاي خود را گرفته و راهي اتاق هايشان شدند.
*برخي در تلاش بودند كه با واسطه شدن استيلي و كرانچار را از تصميم گرفته شده منصرف كنند كه استيلي قويا اعلام كرد كه هر كس براي وساطت بيايد او هم بايد به تهران برگردد.
*امروز ملي پوشان اطراف هتل ريكاوري خواهند كرد و تمرين فشرده در دستور كار كادرفني تيم ملي نيست
* بازيكنان تيم اميد اجازه مصاحبه كردن در مورد اتفاقات پيرامون محمدامين اسدي را ندارند و اين مورد به صورت جدي به بازيكنان اعلام شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان DE ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    1 1
    آقای استیلی اون موقع که با رفیق بازی گند زدی به پرسپولیس خبری از دیسیپلین نبود حالا که با رانت دوباره پستی گرفتی شدی آقای نظم و انضباط.به قول علی کریمی تو لیاقتت همین فدراسیون پنج ستاره است.
  • مهدی A1 ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    1 1
    اخراج این بازیکن بیشتر به خاطر تحت شعاع قرار دادن تصمیم به باخت در مسابقه قبلی و افتضاع آن مجرا است .البته آقای کرانچار و آقای استیلی هستن که باید به خاطر این بی اخلاقی ورزشی از تیم اخراج شوند .
  • وطن دوست IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    2 0
    کادر فنی باید در برابر بی اخلاقی و بی فرهنگی قاطع باشه
  • بی نام GB ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
    2 0
    وقتی به شما چندین و چند بار گفته بودم که هر طور می توانید به تمرین ها و اردوهای تیم ملی سرک بکشید برای همین روزها بود. اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد یک بازی هم در جام جهانی نکردند و هیچ اتفاقی هم نیافتاد. می دانید چرا؟ فرق است بین حرفه ای و ادای حرفه ای در آوردن.