هشتمین مدال طلا برای کاروان ایران را این شیر پسر گرفت

«آهنگریان» هشتمین طلای کاروان و نخستین طلای ووشو را کسب کرد.او حریف سرسخت چینی خودش را شکست داد.چینی‌ها در ووشو همیشه مدعی کسب مدال بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به بازی های آسیایی؛عرفان آهنگری در رشته ووشو موفق شد هشتمین مدال طلای کاروان ایران را به دست بیاورد.
در وزن منهاي 60 کيلوگرم ساندای مردان «عرفان آهنگريان» که پيش از اين نمايندگان تايلند، يمن، کره جنوبي و هند را با اقتدار از پیش روی برداشته بود در فینال با «وانگ ژوئه تائو» از چين روبرو شد.
در حالی که عرفان راند نخست را واگذار کرده بود در ادامه با مبارزه ای هوشمندانه و هدایت مناسب حسین اوجاقی در دو راند بعدی پیروز شد و طلا گرفت تا به روند موفقیت های سال های اخیر خود ادامه دهد. این در حالی است که در وزن منهاي 65 کيلوگرم «فرود ظفري» که پيش از اين مقابل «يودي چايادي» از اندونزي، «هوانگ وان کائو» از ويتنام و «گراول نارندر» از هند به برتری دست یافت بوددر فینال با «لي منگ فان» از چين رقابت کرد و در حالی تلاش زیادی را به کار بست، اما برابر این حریف قدرتمند شکست خورد تا در نخستین حضورش در بازی های آسیایی به مقام دومی و مدال نقره برسد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نه به تبعیض RO ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۱
    3 0
    اولا امیدوارم خبرانلاین حرفه ای باشه و نظرمو بذاره یه زمانی می گفتن حقوق زنان باید با مردان برابر بشه حالا حقوق مردان باید با حقوق زنان برابر بشه مردها برای اینکه بهشون توجه بشه حتما باید طلا بیارن در حالیکه زنها با یه برنز هم هزار بار اسمشون این ور و اون ور پخش میشه مثلا همین سایت خبرانلاین اونقدر که برای نقره ی منصوریان ها داره سینه چاک میده برای بعضی مردان طلایی مطلب ننوشت با تمام وجود از منفی های فمینستهای بی انصاف استقبال میکنم