ستاره سینما برای ترک اعتیاد راهی بازپروری شد

بن افلک برای ترک اعتیاد به الکل راهی یک مرکز بازپروری شد. این بازیگر برنده جایزه اسکار دو بار پیش از این اقدام به ترک اعتیادش کرده بود اما انگار تا کنون به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بن افلک این روزها شاید با تصویر قدرتمند کاراکتر بتمن در یادها مرور شود اما در زندگی واقعی با مشکل اعتیاد به الکل دست و پنجه نرم می‌کند.

این بازیگر برنده جایزه اسکار هفته پیش با کمک جنیفر گارنر همسر سابقش راهی یک مرکز بازپروری شد تا دوباره شانس خود را برای ترک اعتیاد به الکل بیازماید.

بازیگر «بتمن علیه سوپرمن» پیش از این در سال‌های ۲۰۰۱ و ۲۰۱۷ با حضور در این مراکز اقدام به ترک اعتیادش کرده بود اما تا اینجای کار که موفق نبوده است.

بن افلک

این بازیگر بارها درباره مشکل سوءمصرف الکل صحبت کرده است. او در ماه مارس سال ۲۰۱۷ در فیسبوک متنی نوشت و از پیروزی خود در نبرد با الکل خبر داد. او آن زمان نوشته بود: «دوست دارم فرزندانم بدانند که نباید از کمک خواستن هنگام نیاز شرمگین بود. می‌خواهم به آن‌هایی که نیاز به کمک دارند و از برداشتن گام نخست می‌هراسند، نیرو بدهم.»

جنیفر گارنر و بن افلک تا سال ۲۰۱۷ زندگی مشترک داشتند که حاصل آن سه بچه بود.

بن افلک نویسنده، کارگردان و بازیگری است که دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب و دو جایزه بفتا را در کارنامه کاری خود دارد.

منبع: بی‌بی‌سی / ۲۳ اوت

 241241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =