نازنین مولایی امروز در نهایت تلاش از رسیدن به مدال طلا بازماند و مدال نقره کسب کرد.


به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين؛ اشک هایش اشک های یک ملت را در آورد . یک ویدئوی کوتاه ، همه را تحت تاثیر قرار داد. نازنین ملایی دختری بود که توانست مدال ارزشمند نقره مسابقات روئینگ را بدست بیاورد اما او انگار برای این 4 سال تلاشش فقط طلا می خواست.
این قدر حالش بد بود که مدام از فرزام ، سرمربی تیم عذر می خواست و زار می زد. این سطح از وجدان و این حس تلخ ناکامی در رسیدن به آنچه قولش داده ، در آن ویدئوی کوتاه یک ملت را تحت تاثیر قرار داد و حالا نازنین از آن مدالش می گوید و از آن حال غریب: «سطح رقابت‌ها بسیار بالا بود. نماینده چین سال گذشته در مسابقات امریکا مدال طلا کسب کرده بود. امسال هم چینی‌ها در رقابت‌های کاپ جهانی توانستند مدال طلا کسب کنند و به فینال A برسند.»

نازنین ملایی
او همچنين گفت: «سطح مسابقات بالا بود اما من با تمریناتی که کرده بودم، توانایی این را داشتم که از رقیب چینی‌ام جلو بزنم. متاسفانه در استارت دو پارویم داخل آب گیر کرد. خیلی سعی کردم که در طول مسیر جبران کنم. این باعث شد تا در ادامه مسیر خسته شوم و نتوانم بر حریف چینی‌ام غلبه کنم. از همه مردم معذرت می‌خواهم که نتوانستم به مدال طلا دست یابم.»
43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =