۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷

مسعود پزشکیان در مخالفت با استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همه ما، از کسی که روی منبر حرف می زند تا دیگرانی که علیه یکدیگر حرف می زنند در ایجاد این وضعیت اقتصادی مسئولیت داریم .

 به گزارش خبرانلاین، وی با تاکید بر اینکه وامدار هیچ جریانی نیست، توضیحاتی درباره گذشته و حال خود و فرزندانش ارائه و تاکید کرد که تا کنون از هیچ بیماری برای عمل قلب پولی دریافت نکرده است .

وی اضافه کرد:  این ها را گرفتم که نشان دهم من نفعی ندارم اما مخالف این استیضاح هستم چرا که نباید به هم گیر بدهیم و دعوا کنیم و گناه را به گردن دیگران بیندازیم . قبول کنید چهل سال است ما مسئولیت داریم اما در این وضعیت بحرانی که دشمن با تمام قوا ایستاده و قدرت دارد، خودمان خودمان را زمین گیر نکنیم.

مسعود پزشکیان

 او ادامه داد: بیایید هم قسم بشویم که خواهیم ایستاد و برای ایستادن ساده زیستی را با تمام وجود بپذیریم.

 او اضافه کرد: به جای ایراد به همدیگر دست از انتقاد و حمله برداریم از این رو استیضاح وزیر امور اقتصادی و دارایی هیچ ثمری ندارد.

 این نماینده مجلس اضافه کرد: قبول کنیم ما امروز مقابل بزرگترین اقتصاد دنیا ایستاده‌ایم . مهمترین قدرت اقتصاد دنیا با همه وجود به صحنه آمده تا ما را زمین گیر کند . حالا برخی هم رفتند و سفارت عربستان را گرفتند و آن بلاها ایجاد شد.

وی گفت: در چنین شرایطی ، در مقابل چنین قدرت هایی ما آمدیم ، می گوییم وزیراقتصاد ! تو مقصری .

پزشکیان اضافه کرد: دشمن در حال تلاش است تا همه راه هایی که به رشد اقتصادی منتهی می شود را ببندد، سئوال من این است ؛ آیا در این شرایط ما حالت جنگی به خودمان گرفتیم و اعلام کردیم در حال جنگیم ؟ عراق دو تا بمب در این مملکت انداخت همه مسئولیت پذیر شدند و هر تصمیمی که گرفته شد، اطاعت می کردند .

 او گفت: امروز اما در حال جنگ هستیم اما هر کسی وسط می آید دیگران وارد گود می شوند و  شروع می کنند به اعتراض .  

او با تاکید بر اینکه لازم است ستاد جنگ تشکیل بدهیم گفت: در این شرایط لاجرم مشکلات اقتصادی و معیشتی را داریم و خواهیم داشت و باید بپذیریم که وضعیت بدتر هم خواهد شد.

او گفت: مشکل ما امروز نبود وحدت است، مقصر  یک نفر و دو نفر نیست . باید ستاد جنگ اقتصادی در جایگاه خودش قرار گیرد و اختلافات را کنار بگذاریم . در شرایط سخت اقتصادی امروز دست از ولخرجی برداریم ، خودروی لوکس برای چه می خواهیم ؟ ما باید صرفه جویی کنیم و ملزومات جنگ را بپذیریم .

 

223223

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    کاش ستاد جنگ با فساد را تشکیل بدیم
  • A1 ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    جنگ با فاسدان
  • محسن A1 ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    2 0
    در اینکه ستاد جنگ باید راه بیندازیم شکی نیست ولی اول مشخص کنید که طرف مقابل ما در جنگ کیست. بنظرم در ابتدا باید در جنگ با افراطیون و تندروها پیروز شد و بعد رفت سراغ بقیه دشمنان.
  • بی نام BE ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    1 0
    ستاد جنگ با نفس را تشکیل بدهید
  • بی نام A1 ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    1 0
    حالا جنگ با کی؟
  • لبی US ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    1 0
    موافقم
  • بی نام A1 ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
    1 0
    اون وقت کی رییس ستاد باشه
  • IR ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    2 0
    یادتون باشه شما 40 سال مسئول بودی ها
  • شهروند A1 ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
    1 0
    جناب پزشکیان دعوا بر سر لحاف ملاست، خودتان هم خوب میدانید.