۷ گجت متفاوت رونمایی شده در ایفا ۲۰۱۸ از نگاه بیزینس اینسایدر/ عکس

سازندگان سخت‌افزار هرسال با حضور در نمایشگاه IFA یا Internationale Funkausstellung Berlin جدیدترین محصولات فناورانه خود را به معرض نمایش می‌گذارند.

به گزارش خبرآنلاین، امسال تِک شوی برلین برخی ابزار متفاوت و کول داشت که هفت محصول از نگاه بیزینس اینسایدر به شرح زیر است: {لینک}

1-     رونمایی از مدل ارزان‌قیمت گوشی بلک‌بری key2 LE توسط کمپانی چینی TCL که در نگاه اول شبیه گوشی Key2 است منتها فریم سبک‌تر، عمر باتری کمتر و قدرت پایین دوربین، تفاوت‌های آن با گوشی اصلی را آشکار می‌سازد. این گوشی 400 دلار قیمت دارد.

گوشی بلک‌بری key2 LE

2-     رونمایی سونی از اسپیکر پرتابل خود به نام SRS-XB501G که ضد آب و غبار تعریف‌شده و نور چندرنگ، باس اضافی و فلش داشته و با یک‌بار شارژ تا 16 ساعت عمر پیدا می‌کند. همچنین گوگل اسیستانت داخل آن تعبیه‌شده و برای پارتی محصولی مناسب به نظر می‌رسد.

رونمایی سونی از اسپیکر پرتابل خود به نام SRS-XB501G

3-     سومین محصول متفاوت رونمایی شده در ایفا 2018 اسپیکر «بیوساند اج» محصول «بنگ و اولافسن» است که به قیمت 3250 یورو از اواسط نوامبر راهی بازار می‌شود. این اسپیکر با ایرپلی 2 اپل، کروم کست 2، بلوتوث، الکسای آمازون و گوگل اسیستانت کار می‌کند.

اسپیکر «بیوساند اج» محصول «بنگ و اولافسن»

4-     هدفون 300 دلاری بی‌سیم سنهایزر به نام Momentum True  ضد آب تعریف‌شده و 4 ساعت عمر با یک‌بار شارژ دارد. ترکیب صدای محیط با صدای موسیقی از قابلیت‌های این هدفون است که ضد عرق نیز محسوب می‌شود.

 هدفون 300 دلاری بی‌سیم سنهایزر به نام Momentum True

5-     کمپانی دانمارکی Skagen ساعت هوشمند Falster 2 را مجهز به جی‌پی‌اس رونمایی کرد. با این ساعت به‌راحتی می‌توان شنا کرد. همچنین سنسور ضربان سنج نیز دارد. قیمت آن 275 دلار تعیین‌شده است.

ساعت هوشمند Falster 2

6-     دوربین آنالوگ Polaroid +OneStep به قیمت 160 دلار از شگفتی‌های ایفا 2018 بود که به گوشی هوشمند متصل می‌شود و مستقیماً می‌توان عکس اسنپی گرفت و آن را ویرایش کرده و به‌صورت آنلاین روی شبکه‌های اجتماعی ارسال کرد. قیمت این دوربین آنالوگ 160 دلار است.

دوربین آنالوگ Polaroid +OneStep

7-     لنوو نیز محصول خود به نام Yoga Book C930 را در ایفا 2018 به معرض تماشا گذاشت. یک‌طرف این سیستم مجهز به ال سی دی و طرف دیگرش به نمایشگر موسوم به E Ink است که نوعی جوهر الکترونیکی محسوب می‌شود.

Yoga Book C930

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =