سفر معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به بام ایران شهرکرد

علی اصغر کاراندیش معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیران کل حوزه معاونت روز چهارشنبه ١٤شهریور ماه سال جاری به استان چهار محال و بختیاری سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگ وارشاد اسلامی استان ، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر دو روزه (١٤و ١٥ شهریور ماه) خود به استان چهار محال و بختیاری با حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و مهندس اقبال عباسی استاندار چهار محال و بختیاری دیدار خواهد کرد.

دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر ، و همچنین جلسه شورای اداری با حضور مسئولین و همکاران اداره کل از برنامه های دیگر معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مسئولین استان ١٤شهریور در اختتامیه یازدهمین جشنواره موسیقی مناطق زاگرس نشین کشور حضور می یابند که این جشنواره از ١٢ تا١٤ شهریور ماه در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن برگزار می شود.

کاراندیش بعد از برنامه اختتامیه و دیدارهای خود از مکان های باستانی،تاریخی و مذهبی استان ازجمله قلعه تاریخی فرهنگی چالشتر نیز بازدید خواهد کرد.

علی اصغر کاراندیش

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 801791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =