به گزارش مهر:

سردار حمید رضا حسین آبادی از برگزاری اولین اجلاس رؤسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای عضو اکو خبر داد و گفت: این اجلاس از فردا به مدت دو روز در تهران برگزار می شود.

سردار حمیدرضا حسین آبادی با اعلام این خبر افزود: سازمان اکو در سال 1984 در تهران تأسیس و 10 کشور ایران، پاکستان، افغانستان، آذربایجان، قزاقزستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و ترکیه عضو آن هستند.

وی تصریح کرد: اکو سازمانی بین الدولی و منطقه ای است که با هدف همکاری تخصصی و تکنیکی در زمینه های، اقتصادی، فرهنگی و سایر زمینه ها از جمله کنترل مواد مخدر تأسیس شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه اولین اجلاس روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر کشورهای عضو اکو از روز دوشنبه یازدهم مرداد ماه جاری به مدت دو روز در تهران برگزار می شود، اظهار کرد: در این اجلاس از سازمانهای بین المللی از جمله اینترپل و نمایندگانی از UNODC نیز دعوت شده است.

وی همچنین از به پایان رسیدن اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد و گفت: هشت ماده و هشت تبصره از این قانون اصلاح و برای تأئید نهایی به خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی تقدیم خواهد شد.

حسین آبادی اضافه کرد: با تصویب اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در مجمع تشخیص مصلحت نظام فرمانده نیروی انتظامی به عنوان دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر انتخاب شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 80180

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =