پرداخت ۲۰۳۲ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع البرز

ایرنا نوشت : مدیر شعب بانک تجارت استان البرز اعلام کرد که برای رونق بخشی به تولید و اشتغال 2 هزارو 32 میلیارد ریال تسهیلات طی ماه های اخیر به واحدهای صنعتی این استان پرداخت شده است.

علی رستمی فتح اللی روز چهارشنبه به مناسبت هفته بانکداری اسلامی در نشست با خبرنگاران در کرج اظهار داشت: این تسهیلات به منظور رفع مشکلات 97 واحد تولیدی صنعتی و افزایش تولید و ایجاد اشتغال در استان البرز پرداخت شده است.
وی بیان داشت: به همین منظور بانک تجارت استان البرز تمام ظرفیت های خود را برای حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان این استان به کار می گیرد.

این مسئول خاطر نشان کرد: اکنون بانک تجارت با داشتن 35 شعبه و 11 باجه تمام ظرفیت خود برای رشد و توسعه اقتصادی استان البرزبه کار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت حمایت از کالای ایرانی، بانک تجارت در استان اولویت پرداخت تسهیلات را به تولید کنندگان کالای ایرانی مد نظر قرار داده و اهتمام خود را به این موضوع داشته که منابع خود را در اختیار تولید کنندگان واقعی قرار داده و این منابع به بخش های واسطه گری پرداخت نشود.

رستمی فتح الهی گفت: دراستان البرز بیشتر بانک ها خدمات الکترونیکی مناسبی ارائه می نمایند و انتظار می رود عموم مردم به منظور سرعت بیشتر در انجام کار و همچنین کاهش هزینه ها از خدمات الکترونیکی بانک ها استفاده بیشتری کنند.

رستمی فتح اللهی در بخش دیگری از سخنان خود به انجام مسئولیت های اجتماعی بانک در استان اشاره کرد و افزود: استقرار باجه اختصاصی روشندلان با بستر امنیت بالا و داشتن راهنمای گویا یکی دیگر از خدمات این بانک بوده که در کرج محقق شده است .

رستمی فتح اللهی گفت: نابینایان و کم بینایان بدون نیاز به وجود همراه با کمک سامانه های الکترونیکی صوتی می توانند در این باجه عملیات بانکی انجام دهند.

به گفته وی، بانک تجارت برای تکمیل سبد خدمات و تسهیلات و با هدف افزایش توان خرید مردم به خصوص اقشار کم درآمد و افزایش حجم فروش و به تبع آن گردش بهتر مالی کسبه و رونق بازار اقدام به راه اندازی شبکه خرید فروش اقساطی کالا و خدمات در قالب طرح آسان خرید کرده است.

وی گفت: این شبکه دراستان البز با بیش از 100 فروشگاه و مرکز خدمات قرارداد همکاری دارد و مردم با مراجعه به هر یک از شعب بانک تجارت و افتتاح حساب می توانند از این خدمات مفید بهره مند شوند.

وی بیان داشت : مدیریت شعب بانک تجارت استان البرز برای عمل به مسئولیت های اجتماعی خود با راه اندازی پویش سه شنبه های بدون خودرو و دوچرخه سواری کارمندان بانک در کاهش آلودگی هوا نقش آفرینی می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =