۰ نفر
۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۳۹

اکثر متکدیان از اتباع خارجی نیستند بلکه بخشی از آنها از اتباع پاکستانی هستند که به صورت قانونی وارد کشور می‌شوند و بعد از اتمام اعتبار ویزا به صورت غیر قانونی حضور پیدا می‌کنند و دست به تکدی‌گری می‌زنند.

خبرگزاری فارس نوشت:

 مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع خارجی که به صورت غیر قانونی در کشور حضور دارند و دست به تکدی‌گری می‌زنند دستگیر و از کشور خارج می‌شوند.

سید تقی قائمی در خصوص ثبت‌نام اتباع بیگانه، اظهار داشت: طرح ثبت‌نام اتباع بیگانه از دوم مرداد در 17 استان کشور و در 191 شعبه که در 145 شهرستان واقع شده است، آغاز شده و تمامی افرادی که به صورت غیرقانونی در کشور به سر می‌برند می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

وی در خصوص استقبال اتباع بیگانه از این طرح گفت: در یک هفته گذشته استقبال خوبی از سرشماری صورت گرفت و در بعضی از استان‌ها با ازدحام جمعیت مواجه شدیم.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور، بیان داشت: تا آخر هفته آمار دقیق ثبت نام شدگان اعلام می‌شود و تا دوم شهریور اتباع بیگانه‌ای که غیر قانونی وارد کشور شدند می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

قائمی در ادامه یادآور شد: در مرحله اول سرشماری اتباع بیگانه‌ای را که غیر قانونی وارد کشور شده‌اند را شناسایی کرده و در مرحله بعد آمار آنها را در اختیار مسئولان برای تصمیم‌گیری برای حضور آنها ارائه می‌دهیم.

وی در خصوص متکدیان خارجی بیان داشت: اکثر متکدیان از اتباع خارجی نیستند بلکه بخشی از آنها از اتباع پاکستانی هستند که به صورت قانونی وارد کشور می‌شوند و بعد از اتمام اعتبار ویزا به صورت غیر قانونی حضور پیدا می‌کنند و دست به تکدی‌گری می‌زنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 80259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۸۹/۰۵/۱۰
    0 0
    چرا به چنین قشری ویزا داده می شود؟