همایش استانی پایگاه‌های بسیج مخابرات لرستان در خرم‌آباد برگزار شد

همایش استانی پایگاه‌های بسیج مخابرات منطقه لرستان، با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج مخابرات ایران و مدیر مخابرات منطقه لرستان و دیگر مدیران مخابرات استان برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر مخابرات منطقه لرستان با قدردانی از فعالیت‌های انجام‌شده در زنده نگهداشتن یاد و خاطره‌ی شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم اظهار‌ داشت: به فرموده رهبر انقلاب سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام (ره) بود.

وی افزود: آرامش جامعه در سایه‌ی پیروی از فرامین مقام معظم رهبری و فعالیت‌های هماهنگ با روحیه‌ی بسیجی است.

تقدیر از زحمات کارکمان و فرماندهان بسیج مخابرات استان
محمودی با قدردانی از اقدامات انجام شده در حوزه پایگاه مقاومت منطقه به تشریح وضعیت ارتباطی مخابرات منطقه لرستان پرداخت‌ و ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان و فرمانده پایگاه مقاومت گفت: همه‌ی همکاران ما در مجموعه مخابرات لرستان با روحیه‌ی بسیجی خود تمام توان و تلاش خود را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به هم استانی‌های ارجمند به‌کار می‌گیرند.

کارکنان بسیج مخابرات لرستان

در ادامه‌ی این همایش فرمانده حوزه مقامت بسیج مخابرات ایران، از تشکیل پایگاه مقاومت پیشکسوتان در مخابرات ایران خبر داد و گفت: بسیجیان شرکت مخابرات ایران به‌عنوان سرمایه‌های نظام همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند و همواره در این مسیر خواهند بود.

حذب حداکثری بسیجیان بمنظور بصیرت افزایی
علویان، برگزاری جلسه فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج را در تقویت مبانی فکری و ارزشی تمام مجموعه بسیج موثر دانست و افزود: کادرسازی، جانشین‌پروری، جذب حداکثری به‌منظور بصیرت‌افزایی و هم‌چنین تقویت حضور بسیجیان در فضای مجازی به‌منظور تبیین ارزش‌ها و دفاع از آرمان‌ها، از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت مجموعه بسیج است.

وی در ادامه به ارائه اولویت‌های سال ۹۷ و برنامه‌های بسیج مخابرات در سراسر کشور پرداخت.

هم‌چنین حمیدی‌کیا، فرمانده پایگاه مقاومت شهید قندی مخابرات منطقه لرستان گزارشی از عملکرد پایگاه منطقه ارائه کرد و اعضای شورای پایگاه در این جلسه مسائل و راهبردهای بسیج مخابرات منطقه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =