۰ نفر
۱۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
پورعلی‌گنجی: قهرمانی آسیا غیرممکن نیست

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر از تیم ملی به خوبی حمایت شود، قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرتضی پورعلی‌گنجی، بازیکن تیم ملی فوتبال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) اظهار کرد: شرایط خوب است. کادرفنی بازیکنان را می‌شناسند و بازیکنان مستعد را به تیم ملی دعوت کردند. صبح و بعد از ظهر تمرین و اشتباهاتمان را تصحیح می‌کنیم تا برای بازی با ازبکستان آماده شویم. فکر می‌کنم بازی با این تیم راحت نیست. آنها از بازیکنان جوان خود استفاده می‌کنند. در بازی دو تیم، قبل از جام جهانی، حریف با وجود غیبت بازیکنان سرشناس خود عملکرد خوبی داشت.

او درباره توقع مردم از تیم ملی برای قهرمانی در آسیا هم گفت: مردم لطف دارند. با نمایش خوب ما در جام جهانی انتظارات بالا رفت. بازیکنان عهد بستند که تمرینات خوبی داشته باشیم و در باشگاه‌ها مراقب خودمان باشیم. قهرمانی در آسیا راحت نیست چرا که باید همه چیز خوب باشد تا به قله برسید. احساس می‌کنم کار راحتی نیست اما غیر ممکن وجود ندارد. مسئولان باید از این تیم حمایت کنند و بازی‌ها و اردوهای تدارکاتی خوب فراهم کنند.

بازیکن ایرانی شاغل در فوتبال بلژیک درباره رقبای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا گفت: طبق قانون نانوشته فوتبال، هیچ تیم را نباید دست‌کم گرفت. خیلی‌ها ما را در جام جهانی زنگ تفریح می‌دانستند اما می‌توانستیم صعود کنیم. یمن، عراق و ویتنام دنبال موفقیت مقابل ما هستند. ما در جام جهانی مقابل اسپانیا، پرتغال و مراکش خوب بودیم و باید در این مسابقات تمرکز بالایی داشته باشیم تا بتوانیم به مرحال بالاتر برویم و تک تک بازی‌ها را ببریم.

او همچنین درباره حضور بازیکنان جدید مانند سهرابیان و محرمی در تیم ملی خاطرنشان کرد: وقتی من به تیم ملی آمدم، برخی از بازیکنان سابقه هفت ساله داشتند. جوانان دعوت شده مستعد هستند. محرمی و سهرابیان، جوان و خیلی خوب هستند. الان تیم ملی خیلی جوان است و بازیکنان با تجربه و جوان با هم ترکیب شده‌اند. بازیکنانی که سابقه چهار، پنج ساله دارند، به بازیکنان جوان کمک می‌کنند. کی‌روش نشان داده زمان بازی دادن به جوان‌ها را می‌داند. او به موقع من را از خط هافبک به خط دفاعی آورد. بازیکنان جوان هم در زمان مناسب و با نظر کی‌روش پیشرفت می‌کنند. کی‌روش برای بازی دادن به جوان‌ها اشتباه نمی‌کند. امیدوارم همه چیز دست به دست هم بدهد تا یک تیم ملی خوب داشته باشیم و دل مردم را با قهرمان شدن شاد کنیم.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =