مهر نوشت: فرمانده سپاه ناحیه سلسله از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله در سلسله و با حضور بسیجیان ۵ گردان بیت‌المقدس جهت به نمایش گذاشتن اقتدار بسیجیان خبر داد.

سرهنگ محمد یوسفوند  با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول الله در الشتر اظهار داشت: این رزمایش با محور وحدت و پیشرفت و ایستادگی در مقابل دشمنان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این رزمایش اقتدار بسیجیان را نشان می دهد و این اقتدار به عنوان رویکرد دفاعی و خدماتی است، تصریح کرد: وحدت و همدلی باعث پیشرفت ما می شود و حفظ انقلاب اسلامی ما ریشه در قیام خونین امام حسین علیه السلام دارد و وظیفه بسیجیان حفظ انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه سلسله گفت: خدمات رسانی به مردم محروم در قالب رزمایش در مقابل جهانیان نشان از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ بسیجیان با عزم راسخ در مقابل هرگونه ناامنی ایستادگی خواهند کرد.

ناکامی جنگ روانی دشمن در مقابل بسیجیان

سرهنگ یوسفوند با تاکید بر اینکه کمک به امنیت جامعه به وسیله بسیجیان صورت می گیرد، افزود: گردان های بیت المقدس محور برگزاری رزمایش محمد رسول الله هستند؛ همچنان که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفتند جنگ نخواهد شد اما ما لبیک خود را در پاسخ به آمریکا و در مقابل عملیات روانی آن ها خواهیم داشت و جنگ روانی دشمن را ناکارآمد خواهیم گذاشت.

یوسفوند فرمانده سپاه

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ گروه جهادی، پزشکی، عمرانی، کشاورزی و... خدمات رسانی به مناطق محروم شهرستان سلسله را در دستور کار خود دارند، ادامه داد: از ابتدای امسال ۱۱۰ گروه جهادی به خدمات رسانی در مناطق محروم مشغول به کار بوده اند.

احداث 30 واحد مسکونی توسط سپاه در سطح الشتر

فرمانده سپاه ناحیه سلسله احداث۱۳ واحد مسکونی، ۱۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد، احداث غسالخانه، کمک به تعمیر و ساخت مساجد در سطح شهرستان، پرداخت وام های اشتغالزایی به تعداد ۳۰ نفر را از جمله خدمات ارائه شده در این شهرستان دانست و افزود: توزیع لوازم تحریر و پوشاک برای دانش آموزان و ارائه خدمات مشاوره ای به کشاورزان از دیگر اقدامات صورت گرفته است.

سرهنگ یوسفوند یادآور شد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاه محمد رسول الله در سلسله در قالب ۵ گردان بیت المقدس نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =