قول مساعد مدیرکل راه و شهرسازی استان بر واگذاری مسکن به خبرنگاران

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان لرستان که در دفتر ایشان برگزار شد در خصوص موضوع واگذاری مسکن خبرنگاران قول مساعد داد .

 به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا خالقی بعد از ظهر امروز در نشستی با هیأت مدیره خانه مطبوعات که در دفتر آن اداره کل برگزار شد، اظهار داشت: در بحث مسکن خبرنگاران از واحد هایی که فاقد متقاضی هستند، بایستی آن‌ها را شناسایی کنیم و خبرنگارانی که واجد شرایط باشند صاحب مسکن مهر خواهند شد.

تاکید بر تعامل دوطرفه


وی در ادامه تعامل دو طرفه خبرنگاران و این اداره کل را امید بخش دانست و گفت: امروز یک مطلبی از زبان من در یکی از روزنامه‌ها چاپ شده بود که من در مورد آن اصلاً صحبت نکرده‌ام لکن انتظار دارم رسانه‌ها مطلبی را که نگفته‌ام را منتشر نکنند.

خالقی مدیرکل راه شهرسازی لرستان

 

انتقادات را می پذیرم


مدیر کل راه و شهر سازی لرستان همچنین با اشاره به اینکه اگر انتقادی باشد با گوش و جان آن را می‌پذیرم، افزود: مشکلات و انتقادات را قبل از انتشار می‌توانید از ما پرسش کنید و با ما ارتباط بگیرید.


خالقی همچنین به جاده مرگ (ازنا و شازند) اشاره کرد و گفت: تا کنون 2 بار از این جاده به همراه نماینده دورود و ازنا دیدن کرده‌ام و دغدغه او در این زمینه صحیح است.


وی گفت : در جاده ازنا-شازند در حال کار عمرانی هستیم لکن با توجه به مشکلات مالی و اعتباری کار کُند انجام شده بود اما به دستور استاندار، اسناد خزانه به جای اعتبارات به پیمانکار دادیم که شارژ شود و خوشبختانه کار عمرانی این پروژه اکنون در حال انجام است.

عکس/ مصطفی باقری

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =