آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای افتتاح چندین پروژه حوزه فاوای استان و شرکت در جلسه شورای اداری، در سفری دو روزه به آذربایجان‌غربی سفر می کند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات فردا دوشنبه ۱۹ شهریورماه در سفری دو روزه به استان آذربایجان‌غربی سفر می کند.

وزیر ارتباطات ابتدا به فرودگاه تبریز می‌رود و از آنجا سفر خود به استان آذربایجان‌غربی با حرکت به سمت شهرستان خوی آغاز خواهد کرد.

وی در خوی قرار است علاوه بر شرکت در جلسه شورای اداری، در مزار شمس تبریزی نیز حضور پیدا کند.

آذری جهرمی در ادامه سفر خود برای گفتگو با مردم استان دربرنامه زنده تلویزیونی اولدوز در مرکز صدا و سیمای استان شرکت می‌کند.

آذری جهرمی در دومین روز سفرش به استان، به شهرستان‌های اشنویه و میاندوآب سفر و در آخرین برنامه خود در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

سفر وزیر ارتباطات

وی در این سفر، پروژه‌هایی چون شروی فیبرنوری شهرستان ارومیه، ارائه خدمات تلفن ثابت به ۶۱۵ روستای استان، توسعه مراکز دیتا و سوئیچ مخابرات، راه‌اندازی ۵ سایت نسل سوم اپراتور رایتل، راه‌اندازی ۸ سایت اینترنت ثابت نسل چهارم، ۱۴۹ سایت اینترنت نسل چهارم، ۲۸۳ سایت اینترنت نسل سوم، ۶۰ سایت اینترنت نسل دوم شرکت ایرانسل، فاز اول طرح ملی GNAF شرکت پست در ارومیه و خوی، راه‌اندازی سایت های اینترنت نسل چهارم و سوم اپراتور همراه اول و پروژه توسعه پهنای باند دسترسی دیتا اپراتورها به میزان ۹۶۸گیگابایت را افتتاح کند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =